سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای منتهای آرزو ! آیا مرا به آتش می سوزانی ؟ پس امیدم چه می شود ؟ پس آن گاه دوستی ام چه می شود ؟ [امام سجّاد علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 13 , ساعت 12:3 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در چند سال اخیر، جریان مشکوک و مرموزی به اندرونی حوزه مسئولین ارشد صدا و سیمای جمهوری اسلامی نفوذ نمود و با این بهانه که اگر می خواهید مردم به ماهواره گرایش پیدا نکنند، بازیگران و هنرمندان غربزده و غیرانقلابی را پای ثابت برنامه های شبکه های پرطرفدار صدا و سیما نمائید ولذا بر خلاف سیاستهای دینی و انقلابی، تبلیغ سبک زندگی نامتعارف بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و ... از صبح الطلوع تا پاسی از شب، برنامه ثابت صدا و سیما گردیده است.

در سکوت دستگاههای نظارتی و انفعال قوه قضائیه، جریان سلبریتی سکولار و ضدانقلاب، فرهنگ دینی، اعتقادی gو ایثار و شهادت طلبی مردم را به سخره گرفته! و لذا از صدا و سیما می پرسیم، چرا در خیلی از مواقع، صلاحیت ایثارگران و خاندان شهداء برای حضور در برنامه های صدا و سیما تأیید نمی شود؟، ولی تریبون صداو سیما در بهترین ساعت به سلبریتیهای ضدانقلاب و غربزده سپرده می شود؟!

آنقدر تفکر لیبرالی در صدا و سیما نفوذ کرده، که برخی سلبریتیهای سکولار و ضدانقلاب، پای از گلیم خود بیرون گذاشته و در حمایت از دشمنان انقلاب، بی شرمانه خواستار برجام موشکی و کاهش قدرت منطقه ای ایران شده و به ارزشهای دینی و انقلابی می تازند و کار آنقدر شور گردیده که سلبریتی ها، در کار نظام اسلامی اخلال نموده و در مقاطع انتخابات، به استخدام جریان "زر و زور و تزویر" درآمده و با کلاهبرداری از مردم و حمایت تلگرام، برخی افرد نالایق و ضدانقلاب را به مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نفوذ دادند.

امروز اگر دولت حسن روحانی به خدمت جریان فمینیست درآمده و به جای حل اشتغال جوانان پسر، به تبلیغ اشتغال دختران -هر چند کذب- می پردازد، علت آن، حمایتهای سلبریتیهای فمینیستی، چون ترانه علی دوستی و مهناز افشار ... در انتخابات ریاست جمهوری 96 از او بوده است! جرا رسانه ملی، که به قول حضرت روح الله؛ باید دانشگاهی برای تربیت انسانها باشد، تفکر لیبرال غربی تبلیغ می گردد؟! 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ