سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا سخن که از حمله کارگرتر بود . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 اردیبهشت 17 , ساعت 8:7 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی مردم ایران حسن روحانی را با لباس روحانیت و با ادعای حقوقدانی مشاهدها و وعده های تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوریش را در سال 92 باور کرده و ردای ریاست جمهوری ایران را بر تنش پوشیدند، اما ملت نمی دانستند که قبلا در انگلستان، ردای روحانیت را از تنش درآورده و ردای تفکر لیبرالی آمیخته بر "دروغ و ناراستی" را پوشیده است! و لذا در لباس مقدس روحانیت به ملت وعده های دروغ داد، هر چند که فریاد زد؛ "به همه وعده هایم عمل کرده ام"!

برای اثبات این مدعا، به مطالب ذیل اشاره می نمایم:

1-حسن روحانی سال 92 گفت:"حل مشکلات اقتصادی را صد روز"، اما 96 گفت؛ "چنین حرفی نزده ام"! 2-گفت: "هم سانتریفیوژها باید بچرخند و هم چرخ زندگی مردم،" اما هر دو را از کار انداخت! 3-بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و رئیس شورای عالی فضای مجازی، موافق قطع تلگرام شد،! اما امرز شاکی چرایی قطع آن است! 4- وعده فضای مجازی ایمن در تبلیغات انتخابات 92 و 96 داد،ل اما تلگرام برای ماندنش در قدرت شد! 5- گفت: "همه تحریمها لغو شده"، اما بیش از 300 میلیارد دلار پول نفت در خارج از کشور مانده است! 6- گفت: نرخ دلار 4200 تومان است، ولی  مبنای معامله در بازار 6200 تومان است! 7-به عوض پول نفت مان از چین، هند، کره جنوبی و ... کالایی وارد می کنیم، که موجب توقف تولید همان کالا در کشور شده است!

آری حسن رحیم پور ازغدی در باره دروغهای حسن روحانی می گوید: «آقای روحانی، رئیس جمهور دوگانه و متناقض با مردم حرف نمی زند! رئیس جمهوری اسلامی دروغ نمی گوید! رئیس جمهوری اسلامی وعده دروغ نمی دهد!، رئیس جمهور مخصوصا اگر آخوند باشد نباید حرفش در جلسه داخلی و خارجی 180 درجه تناقض داشته باشد.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ