سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عبرت اندوزی به راه راست می کشاند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 اردیبهشت 21 , ساعت 2:17 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وزارت امور خارجه فرانسه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «دوشنبه هفته آینده نشست چهار گانه ایران، فرانسه، آلمان و بریتانیا برگزار می‌شود.»ف

اگر مردم عزیز کشورم بیاد داشته باشند یه آقایی که اسمش حسن روحانی بود، در سال 82 بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، مذاکرات هسته ای را با سه کشور فوق، در کاخ سعدآباد آغاز، که نتیجه آن مذاکرات، پلمپ تمام تأسیسات هسته ای ایران بود،

همان آقا (حسن روحانی) در سال 92 رئیس جمهور شد، برای اطمینان دشمنان نظام اسلامی، که ممکن است دوباره رئیس جمهوری در ایران بر سر کار بیاید، که پلمپهای تأسیسات هسته ای را همانند سال 84 بشکند، با کدخدا (آمریکا) توافق برجام را بست، تا آنچه آمریکا و اسرائیل، با تهدید نظامی و قطعنامه های متعدد شورای امنیت سازمان ملل متحد، مبنی بر تخریب تأسیسات هسته ای ایران، بدست نیاوردند، حسن روحانی با تخریب تأسیسات هسته ای در سال 94 تقدیم شیطان بزرگ نمود! تا اگر رئیس جمهوری در آمریکا بنام ترامپ بر سر کار آمد و برجام را پاره نمود، دیگر راه اندازی مراکز هسته ای با شکستن پلمپها میسر نگردد!

حال، که بیش از 80 درصد توان هسته ای کشور تخریب شدهm و افتضاح بازی برد-برد حاج حسن عیان گردیده!، دوباره بازی حسن روحانی در سال 82 با سه کشور اروپایی(فرانسه، آلمان و بریتانیا)، کلید خورده است!

آیا حسن روحانی، فرق پلمپ تأسیسات هسته ای با تخریب زیرساختهای آن مراکز مهم و سرّی کشور را می داند؟! متأسفانه ثمره ی خون شهداء هسته ای را تخریب نمود! آنگاه، دستور مذاکره با کارگران(سه کشوراروپایی) کدخدا(آمریکا) را صادر کرده است!

بزرگترین خیانت جریان نفوذی لیبرال در برجام، این است، که با پروپاگاندای تبلیغاتی، اجازه نمی‌دهند مردم، پیام برجام و پاره شدن آن توسط ترامپ را به درستی درک و از خسارت سنگین برجام، آگاه گردند!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ