سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد تا زبان سریانی را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از صدور بیانیه رییس مجلس خبرگان، که خواهان عذرخواهی حسن روحانی از مردم، بخاطر افتضاح برجام شده بود، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، با بی شرمی و گستاخی، طی اطلاعیه ای نوشت: "آنان که باید عذرخواه مواضع نادرست خود در گذشته باشندا، طلبکارانه به دستاوردهای ملی می تازند"!

حقیر که مسائل سیاسی را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهم، باورم بر این است، که پاسخ بی ادبانه دولت به بیانیه ریاست مجلس خبرگان، خیلی هم بی ربط نیست، زیرا مردم  از رئیس مجلس خبرگان که ریاست شورای نگهبان را هم عهده دار است، می پرسند؛ وقتی حسن روحانی، بعد از حضور 40 سال در قدرت، به یک فرد اشرافی و لیبرال غربزده تبدیل شده، چرا توسط شورای نگهبان صلاحیتش برای ریاست جمهوری تائید شده است؟!

مردم سئوال دارند؛ وقتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ،شورای نگهبان را تهدید کرد، که اگرصلاحیتم رد شود، اجازه برگزاری انتخابات را نمی دهم، چرا شورای نگهبان او را تائید نمود؟!

 ملت می خواهند، بدانند؛ وقتی حسن روحانی نظام اسلامی را در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تهدید کرده، که اگر برادر متخلف و دزدش (حسین فریدون) دستگیر شود، کشور را به جنگ می کشاند!"چرا شورای نگهبان چنین فردی را با این سوابق خطرناک، برای ریاست جمهوری تائید کرده است؟!ا و لذا طبق اطلاعیه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، شورای نگهبان باید از ملت بخاطر تائید یک فرد لیبرال فاقد صلاحیت برای ریاست جمهوری، عذرخواهی نماید!

حسن روحانی در صفحه 65 کتاب خاطرات هسته ای خود، نوشته است: «باید انتقاد به یک معروف و کار شایسته تبدیل شود و انتقادکننده در انتظار تشویق باشد و نه تنبیه؛ تا به این نقطه نرسیم، به ناچار باید شاهد ادامه تصمیمات اشتباه مسئولین باشیم. بزرگ‌ترین شجاعت پذیرش اشتباه و خطا از طرف مسئولان است...»

راستی؛ منظور حسن روحانی، کدام مسئول است که ملت، ناچار باید شاهد ادامه تصمیمات اشتباهشان باشند؟ و چرا حسن روحانی شجاعت پذیرش اشتباه خود را ندارد؟ و چرا چنین فرد ترسو و بزدل و دروغگویی، رئیس جمهور نظام اسلامی است؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ