سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شایسته است که دانش انسان بر گفتارش افزون و خردش بر زبانش چیره باشد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 خرداد 2 , ساعت 1:32 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یک کسی که حالا رئیس جمهور ایران ایران شده برای تبلیغات انتخاباتی در27 اردیبهشت 96 به اردبیل رفت و با تمسخر منتقدین و کاندیدای روبروی خود گفت «بابا جمعه تموم میشه و شنبه میاد. چه جور آب و صابون بیاریم، رویتان را بشوریم؟... کاسبان تحریم! ناراحتید که تحریم‌ها رفت؟ تحریم‌ها دیگر بر نمی‌گردد. شما می‌خواهید مذاکره کنید؟ شما زبانا مذاکره با دنیا را بلد نیستید».

یک سال از سخنان تبلیغاتی رذیلانه حسن روحانی در سال 96 گذشت! ترامپ از برجام خارج شد و تحریمهای متعدد آمریکا بر علیه کشورمان، اعمال گردید و می گردد. شرکتهای خارجی که با قراردادهای بدتر از ترکمنچای، ترغیب به سرمایه گذاری بدون تضمین! و پرداخت خسارت! در ایران شده بودند، کوله بار خود را بعد از خروج آمریکا بسته و در حال ترک ایران هستند! و رئیس دولت اعتدال هم ذلیلانه و منافقانه، نظام اسلامی را متعهد به ماندن و ادامه برجام، در مذاکره با سه کشور اروپایی نگه داشت!

بعد از مرگ برجام و فشار اقتصادی مضاعف به مردم، انتظار از رئیس جمهورمان، این بود که بخاطر خروج آمریکا از برجام، بازگشت تحریمها و وعده های کذبش به مردم، در برنامه زنده تلوزیونی حاضر و از ملت و رهبری بخاطر فریب از شیطان بزرگ، عذرخواهی نماید! اما در حسن روحانی، اثری از وجدان و پایبندی به اصول شهروندی که خود آن را برای اجراء ابلاغ نموده، دیده نمی شود! گویا وجدان رئیس جمهورمان، با قتل برجام توسط ترامپ، مرده است!


والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ