سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف خواهی از برادران، از انصافْ به دور است . [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 خرداد 3 , ساعت 3:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

همراهان عزیز "وبلاگ وزنه سیاسی" هدف رئیس جمهور ایران از مذاکره با آمریکا، اثبات بی آبروئی و بدعهدی آمریکا بوده، یا لغو تحریمها و رونق اقتصادی کشور و مردم؟

مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند: «اینکه می‌گویند، در قضیه‌ی برجام، آمریکا از نظر اخلاقی و آبرو شکست خورده8 ... خب بله، اما آیا ما مذاکره کردیم که آمریکا بی‌آبرو شود، یا مذاکره کردیم که تحریم‌ها برداشته شود؟ حالا هم که گفته‌اند تحریم‌های ثانویه هم برمی‌گردد

با عنایت به سخنان رهبری، اگر هدف رئیس جمهورمان، اثبات بی آبروئی آمریکا، با وارد کردن خسارت سنگین به تأسیسات هسته ای کشور بوده، این عمل بی عقلی و دیوانگی است! و اگر هدفش، لغو تحریمهای ظالمانه بوده، بعد از خروج ترامپ از برجام، بازهم، ماندن در برجام، بی عقلی و دیوانگی است!

حقیر اعتقادم بر این است، که اجراء برجام توسط ایران، شبیه اقدامات تعزیرات حکومتی است! مثلا وقتی تعزیرات حکومتی، کارخانه و یا مغازه ای را بدلایل گران فروشی، جریمه می نماید، مبالغ جریمه به حساب دولت واریز می شود، و به مردم متضرر از ناحیه گرانفروش، مبلغی پرداخت نمی شود!، ولذا هدف شکایت مردم از گرانفروش و مذاکره با آمریکا، رسیدن به حقوق حقه ی خود بوده، نه اثبات بی آبرویی آمریکا و گرانفروش!

در این میان، متضرر اصلی مردمند!، زیرا ظریف، عراقچی و سایر تیم مذاکره کننده با اروپا، حق ماموریتهای نجومی، از جیب مردم می ستانند! و رئیس جمهور به مردم خواهد گفت؛ "می بینید ثمره برجام را که اروپا را مثل آمریکا بی آبرو کردیم؟!"

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ