سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آن عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 خرداد 4 , ساعت 1:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن ‏روحانی گفت: «چرا نمی‌گذارید خانم‌ها به ورزشگاه بروند؟» وقتی ترامپ از برجام خارج شده و وزارت خزانه داری آمریکا(اتاق جنگ اقتصادی) هر روز تحریم جدیدی بر علیه ایران اعمال می کند، متأسفانه رئیس جمهور ایران، سخن از ورزشگاه رفتن زنان و از چرایی فیلتر شدن تلگرام می گوید!،اا آیا رئیس جمهورمان کم عقل است؟ و یا در کنار توطئه جنگ اقتصادی آمریکا، قرار گرفته است؟!

حسن روحانی نه کم عقل است و نه دیوانه، ولیکن خروج ترامپ از برجام، بی آبرویی آمریکا و حسن روحانی را به اثبات رسانده و لذا حسن روحانی در برزخی قرار گرفته، که نه جرئت عذرخواهی از ملت را دارد و نه جرئت خروج از برجام را !

برای جلوگیری از طرح سخنان تفرقه افکنانه، باید از حسن روحانی پرسید؛ آیا بعنوان رئیس دولت، برای تسهیل ورود خانمها به ورزشگاهها، تاکنون دستور و نامه ای به وزارت ورزش نوشته است؟! و اگر نوشته! کدام نهاد و مرجع تقلید، با دستور او مخالفت کرده اند؟! و اگر نامه ای ننوشه، همانطور که برای رفع حصر فتنه گران، اقدامی نکرده، بدنبال حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاهها هم نیست!

جناب روحانی! با بی آبرویی، آبرو کسب نمی شود! و با سخنان مردم فریب، پازل جنگ اقتصادی شیطان بزرگ، را تکمیل نکنید؟! زیرا سئوال مردم این روزها رفتن یا نرفتن زنان به ورزشگاه نیست، بلکه از رئیس جمهور می پرسند؛ مگر قول بیش از یک میلیون شغل به جوانان نداده ای؟ آیا از آشفته بازار اقتصادی و افزایش قیمت دلار خبری داری؟! لذا بجای فریب مردم، بدنبال حل مشکلات اصلی آنان و کشور باشید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ