سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون کارها همانند شود یکى را بر دیگرى قیاس کردن توانست و پایان آن را از آغاز دانست . [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 خرداد 5 , ساعت 2:19 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از زمانی که حسن روحانی چرخیدن سانتریفیوژها را به چرخیدن چرخ اقتصاد مردم و کشور گره زده بیش از 5 سال گذشته! و مردم می پرسند؛ چرا با توقف چرخ سانتریفیوژها، چرخ اقتصادشان بدتر از گذشته می لنگد؟ اشکال کار کجا است که وضعیت آشفته بازار اقتصادی، مردم را دچار حیرانی کرده است؟!

رئیس جمهوری در مراسم افطاری رهبری، با طرح ادعایی گفت: «کشور با برجام یا بدون برجام به‌خوبی اداره خواهد شد.» اما مردم می پرسند: چگونه می خواهید کشور را بدون برجام اداره نماید؟! زیرا ملت به یاد دارند که حسن روحانی در سال 94، حلال مشکلات را در لغو تحریمها دانسته و گفت: « تحریم‌های ظالمانه باید از بین برودع تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند

پس حسن روحانی، نه با برجام و نه بدون برجام، تدبیر و برنامه ای برای حل مشکلات کشور نداشته و ندارد!، و لذا چاره کار در آن است که رهبر معظم انقلاب در مراسم افطاری هفتم ماه رمضان به مسئولین کشور متذکر شده و فرمودند:«دشمن ما اتاق جنگ را برده است در وزارت خزانه‌داری؛ [اتاق] جنگ علیه ما به جای وزارت دفاع، وزارت خزانه‌داری آنها است، به شکل فعّال هم مشغولند ... اینجا هم بایست ستاد مقابله‌ی با شرارتِ این دشمن در مجموعه‌ی اقتصادی تشکیل بشود ... البتّه اقتصاد مقاومتی علاج همه‌ی اینها است که باید با جدّیّت دنبال بشود»

اگر دولت بخواهد "ستاد مقابله با شرارت دشمن" را همانند "ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی" تشکیل دهد، از الان باید فاتحه آن را خواند! و قطعا به ستادی برای تکمیل پازل دشمن بر علیه خودمان تبدیل می گردد زیرا واردات گود انسانی از ترکیه!، و سنگ پا از چین!، در سال "اقتصاد مقاومتی" یعنی استیضاح و مرگ اقتصاد مقاومتی!  

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ