سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون زیاد بن ابیه را به جاى عبد اللّه پسر عباس به فارس و شهرهاى تابع آن حکومت داد ، در گفتارى دراز که او را از گرفتن خراج پیش از رسیدن وقت آن نهى فرمود گفت : ] کار به عدالت کن و از ستم و بیداد بپرهیز که ستم رعیت را به آوارگى وادارد و بیدادگرى شمشیر را در میان آرد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 خرداد 6 , ساعت 12:52 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس جمهور ایران در جمع مسئولان نظام اسلامی در جلسه افطاری رهبر معظم انقلاب4 اسلامی، دستاوردها سیاسی ذیل را برای برجام، برشمردند ا-آمریکا بی آبرو و منزوی شد!، 2-شکاف بین آمریکا و اروپا ایجاد شد! 3-آمریکا از لحاظ سیاسی و حقوقی و اخلاقی، شکست خورد! 4- کشورهای جهان اقدام آمریکا را تقبیح کردند! 5-ایران به عنوان کشور قانون، صلح، وفای به عهد، مورد تجلیل جهانیان قرار گرفت! 6-ملت ایران در صحنه سیاسی و حقوقی پیروز شد! 7-طبق قطعنامه 2231 غنی سازی ایران قانونی شد!

به جناب روحانی باید گفت: مردم صبور کشورم چندین سال برای لغو تحریمها، لحظه شماری کردند، نه برای پیرورزی سیاسی. چرا که در جشن پیروزی برجام در سال 94، برخی از جوانان، یک دلار و یک هزار تومانی در دست داشتند، مبنی بر اینکه از این پس، هر دلار، هزار تومان می شود، رفاه و ارزانی می آید، رکود و بحران اقتصادی شکسته می شود، رشد و شکوفایی اقتصادی، سراسر کشور را دربر می گیرد، اشتغال جوانان، جای بیکاری را می گیرد و ...! اما برجام، نه تنها سفره مردم را رنگین نکرد،ب بلکه آن را کوچکتر نمود!

با این دستاوردهای سیاسی متوهمانه، آیا نباید مردم، برجام و تندیس جواد ظریف را به آتش کشند، صدها سکه و مدالی که به ناحق، به تیم مذاکره کننده، داده شده، پس بگیرند و بزک کنندگان برجام را مورد لعن و نفرت، قرار دهند؟ اما ملت ایران، بنا بر توصیه رهبری، نجابت به خرج داده و منتظر عذرخواهی رئیس جمهور هستند.

رهبر معظم انقلاب، با تدبیر و درایت انقلابی، دستاوردهای سیاسی برجام را مورد نقد قرار داده و از طرف ملت عزیز کشورم، خطاب به رئیس جمهور فرمودند: « آیا ما مذاکره را شروع کردیم برای اینکه آمریکا بی‌آبرو بشود؟ هدف مذاکره‌ی ما این بود؟ ما مذاکره را شروع کردیم برای اینکه تحریمها برداشته بشود.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ