سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 خرداد 6 , ساعت 4:16 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پس از شکست مردان اصلاح طلب در برجام، تعدادی از زنان اصلاح طلب خونشان بجوش آمده و از بی عرضگی مردان اصلاح طلب و بخصوص حسن روحانی، که جرئت عذرخواهی از ملت را نداشته! شرمسار شده و برای زنده ماندن برجام! دست التجاء به دامان زنان مسئول عالی رتبه اروپایی، خانمها، موگرینی(مسئول سیاسی اتحادیه اروپا)، مرکل(صدر اعظم آلمان) و ترزامی(نخست وزیر انگلستان) آویخته و طی نامه ای، از این زنان نجیب! اروپایی مسئول در برجام، خواسته اند که با سیاست زنانگی، برایل حفظ برجام، تلاش نمایند!

حقیر بین زنان و مردان اصلاح طلب، که شیمون پرز؛ "اصلاح‌طلبان‌ را بزرگ‌ترین ‌سرمایه ‌اسرائیل در ایران دانسته"، تفاوتی نمی بینم، زیرا برخی از زنان اصلاح طلب و مردانشان، وقتی به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نفوذ کرده، میزان خیانت شان تفاوتی نداشته است!

خیانت زنان اصلاح طلب در فتنه های 78 و 88 کمتر از مردان اصلاح طلب نبوده است!، در کدام تجمع غیر قانونی بر علیه نظام اسلامی، دختر مرحوم رفسنجانی و حامی بهائیان، نقش اصلی را نداشته؟! مگر نقش خانم ابتکار در نفوذ جاسوسان محیط زیست، برای شناسایی مراکز سری و محرمانه موشکی کشورمان، قابل انکار است؟! مگر خانم مولاوردی مشاور رئیس جمهور، لیست برخی خامهای جوان، که در زندگی6 ناموفق بوده را بعنوان کارگران جنسی برای شهرهای توریستی ترکیه، ارسال نکرده است؟! مگر خانم حقیقت جو اصلاح طلب فراری نماینده مجلس ششم، در خارج از کشور کشف حجاب نکرده و مروج ازدواج سفید جوانان نیست؟!

آری؛ برخی مردان و زنان اصلاح طلب، وقتی که در قدرت بودند، اسرار نظام اسلامی را در اختیار دشمنان می گذاشتند! و هر گاه از صحنه قدرت کنار می رفتند، در نقش اپوزیسیون و برانداز، به کشور خیانت می کردند! و لذا همانگونه که در برجام، مردان ترسو و بزدل اصلاح طلب، مقهور کدخدا(آمریکا) شدند، امروز هم زنان مسئولی چون ترازمی، مرکل و موگرینی، برای زنان اصلاح طلب ایرانی ارزشی قائل نخواهند شد، زیرا کدخدای حسن روحانی و زنان مسئول اروپایی، یکی است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ