سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثروت دانش، رهایی بخش و ماندگار است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 خرداد 8 , ساعت 2:45 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امام خامنه ای بعنوان فرمانده کل قوا، سالیان متمادی در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه، از اصطلاحات نظامی برای مقابله با استراتژی جنگهای پیچیده و متعدد دشمن استفاده می نمایند، هر چند که مسئولین امر، غفلتا یا عامدا، راهبردهای رهبری را کنار می گذارند! و اساتید و دانشجویان هم با دادن شعار وا صدور اطلاعیه و برگزاری همایش از کنار آن عبور می کنند، زیرا عمل به استراتژی، امام جامعه، هزینه دارد!

1-اگر رهبری برای اجراء "اقتصاد مقاومتی،" دستور ایجاد قرارگاه فرماندهی صادر کردند، بخاطر اطلاعات دقیقی بود که از "اتاق جنگ وزارات خزانه داری آمریکا" در دست داشتند.

2-اگر اساتید انقلابی دانشگاه را فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان انقلابی را افسران جنگ نرم خطاب کردند، برای مقابله با جبهه گسترده جنگ نرم دشمن بوده است.  

3-اگر فرمان آتش به اختیار برای دانشجویان و نیروهای انقلابی صادر شد، بخاطر غفلت و عدم تبعیت عده ای از مسئولین لیبرال غربزده از فرمانده اصلی میدان جنگ بوده است!

4-اگر کشتی بان انقلاب، وزارت خزانه داری آمریکا را اتاق جنگ بر علیه کشورمان دانسته، تشکیل ستاد مقابله‌ی با شرارتِ دشمن را تجویز کرده است.

5-اگر دیشب (7خرداد 97) جوانان مؤمن و انقلابی را لشکر نامیدند، آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام را در خطر می بینند.

نکند لشکر جوانان مؤمن انقلابی، به مأموریتهای فرعی بروند و فرمانده کل قوا همانند؛ مولایمان امیرالمومنین علی علیه السلام بر بالای منبر مظلومانه فریاد؛ أین عمّار، أین ابن تیهان، أین ذُو الشهادتین؟ سر دهد و ما در مقابل "لیبرالها" در انجام تکالیف خود سرگردان و ناتوان در ایجاد جریان سازی انقلابی، برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحلمان باشیم؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ