سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 خرداد 11 , ساعت 2:4 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 24 دی 96 گفت : «این آقای ترامپ یک سال است خودش را به در و دیوار می‌زند مداوم بالا و پایین می‌رود برای اینکه این قرارداد را به هم بزند تا امروز موفق نشده است. این به معنای استحکام و پیروزی تعهدات بین‌المللی است.»

مرحوم هاشمی‌رفسنجانی در 23 تیر 94گفت: «توافق هسته‌ای یادآور فتح خرمشهر بود.»ت

برایان هوک، دستیار سیاسی ارشد وزیر خارجه آمریکا به رادیو فردا گفت: «ما وارث توافقی هستیم که حتی موافقتنامه نامیده نمی‌شود و به آن «برنامه اقدام» می‌گویند؛ شاید خیلی از مردم ندانند، این توافق حتی امضاء هم نشد؛ این توافق هیچ شأنیت حقوقی ندارد

دکتر ولایتی گفت: « اشکال دیگر برجام نداشتن متن فارسی بود که احساس حقارت به انسان دست می‌داد. حتی عهدنامه های گلستان و ترکمانچای هم با آن متن ذلت بار نسخه فارسی داشتند، اما درباره برجام اینهم انجام نشد.»

هشدار تاریخی شهید مدرس: «ملتی که معاهده‌ها، پیمان‌نامه‌ها و دست‌آویزهای سیاسی را نفهمند، روزگار سخت و سیاهی خواهند داشت.»

امام صادق علیه السلام فرمود: هر زمان امیر مومنان علی (ع) به منبر میرفت، می فرمود: «شایسته است مسلمان از رفاقت با سه نفر دوری کند: پر روی بی باک تبهکار ، احمق و دروغگو.»

حال اگه یه آقایی که رئیس جمهور ایران است، احمقانه و با پرو روئی، آنهم به دروغ بگوید: «ما در برجام موفقیت‌هایی به دست آوردیم که هیچ وقت از بین نخواهد رفت  و هیچ کس نمی‌تواند آن را از بین ببرد ... برجام یک آثاری دارد که الی یوم‌القیامه می‌ماند و هیچ وقت از بین نمی‌رود.» چه باید گفت وقتی یک لیبرال بر کرسی ریاست جمهوری نشسته است؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ