سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تندخویى گونه‏اى دیوانگى است ، چرا که تندخو پشیمان شود و اگر پشیمان نشد دیوانگى او استوار بود . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 7:37 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

غروب غم بار 13 خرداد 68 یادآور آخرین لحظات عمر حضرت روح الله بود، که ملت ایران و جهان اسلام، دست به دعا بلند کرده و شفای امام خود را از خداوند می طلبیدند، اما تقدیر آن بود، که روح خدا به ملکوت اعلی بپیوندد و ملت را عزدار نماید با تسلیت و تعزیت سالگرد رحلت آن امام عزیز،ع وجیزه ای تقدیم می گردد.

حضرت روح الله که خطر حاکمیت لیبرالها را در آغاز انقلاب اسلامی تجربه کرده بود، وقتی قائم مقام او یعنی آیت اله منتظری، به مدافع منافقین و لیبرالها تبدیل شد، در سوم اسفند 67 خطاب به منتظری و لیبرالها فرمود: «تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرال‌ها بیفتد. تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین، اسلام این مردم بی‌پناه را از بین ببرند

شهیدان بهشتی، مطهری، مدنی، دستغیب، صدوقی، مفتح، رجایی، باهنر ... و آیت اله خامنه ای و ... فرماندها و افسران تمام وقت حضرت روح الله، برای مهار جریان لیبرالیسم و منافقین بودند و لذا رمز موفقیت حضرت امام، بر این جریانها، فوق العادگی او و امت همراه او بود، که اگر مرحوم رفسنجانی بدلایل نامعلوم، از اجراء فرمان حضرت روح الله، چه در زمان انتخاب منتظری و چه در زمان عزل او تخطی می کرد، آنگاه امام با نامه 6 فروردین 68 کمر لیبرالیسم را با عزل منتظری شکست و خطاب به او فرمودند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌ایدت

وقتی لیبرالیسم با نفوذ در قوه مجریه و مقننه برای خود حصار امن ایجاد نماید، آنگاه بدون اذن ولی فقیه، مخفیانه سند 2030 و قرارداد FATF را امضاء و اجراء می کند! و از اخم نفوذیهای مجلس هم، باکی ندارد! برجام را بدون توجه به شروط رهبری به اجراء درمی آورد و بعد از شکست آن، با پررویی مسئولیتش را بعهده نمی گیرد! هر چند که نفوذیها، از صلابت رهبری می نویسند!

 آری؛ اگر امروز لیبرالیسم در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام نفوذ کرده، علت آن، خواب آلودگی سربازان، افسران و فرماندهان و رشد اشرافی گری مسئولین است و گرنه خامنه ای، خمینی دیگر است، زیرا امام خامنه ای با سربازان و افسران و فرماندهان تمام وقت، داعش و تکفیریها و کشورهای حامی آنان مثل شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی و رژیم های فاسد عربی را به زانو درآورد، پس خامنه ای همچنان خمینی دیگر است، اگر امت به وظیفه خود عمل نماید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ