سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت و تملّق روا نیست، جز درجستجوی دانش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 97 خرداد 14 , ساعت 11:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کشورمان از سال 92 با ریاست جمهوری حسن روحانی در گردابی به نام مذاکره باغ کدخدا(آمریکا) گرفتار و همچنان در خم آن کوچه است تا مشکل تحریمها، آب آشامیدنی مردم و ریزگردها با مذاکره حل شود!، لذا بعد از خروج ترامپ از برجام، راه مذاکره با شیطان مسدود، ولی مذاکره با شیطانک اروپا، برای احقاق حقوقمان از آمریکا فعال گردید!

چرا حسن روحانی اینقدر بدنبال مذاکره با غرب است؟ مگر از تنور مذاکراتی که در سال 82 با سه کشور اروپایی داشته، آبی برای جمهوری اسلامی گرم شد؟! پاسخ منفی است، پس چرا ظرفیت کشور در قمار با اروپا به سُخره گرفته شده است؟!

منشآء اعتقادی حسن روحانی به مذاکره با دشمن، برگرفته از فلسفه اسلام رحمانی یا همان اسلام سازش و اسلام آمریکایی است، که او در زنجان به زبان آورد و گفت: «درس کربلا برای ما درس تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین است

حسن روحانی نه تنها حسن نیست بلکه عباسع هم نیست، چرا که عباس بدون اذن امام خود به مذاکره با عمر سعد و شمر نرفت! عباس اگر باشی، وقتی نامه رئیس سازمان سیا را برای سردار سلیمانی در جبهه های جنگ در سوریه آورند، این عباس سید علی، به طرف آمریکایی گفت: "نامه تو را نمی گیرم، نمی خوانم و اصلا با این افراد صحبتی ندارم"

آری عباس سید علی، نامه را نمی گیرد و نمی خواند، ولی حسن روحانی به آمریکا اعتماد می کند و با پررویی! راه به ترکستان را ادامه می دهد! لذا در مقابل با شیطان بزرگ دو تفکر در داخل کشور وجود دارد، یکی تفکر اسلام ناب محمدی به نمایندگی قاسم سلیمانی است، که داعش و اربابان داعش را به زانو درآورد و دومین آن، تفکر اسلام آمریکایی، به ریاست حسن روحانی است، که استقلال کشور را در قمار با شیطان بزرگ و اذنابش، به حراج گذاشته است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ