سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 خرداد 15 , ساعت 11:42 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

صبح بدون تحریم، دروغ بزرگی بود که تیتر روزنامه های زنجیره ای در سال 94 شد! این پروپاگاندای تبلیغاتی کذب، آنفدر هیجان در جامعه ایجاد نمود! حتی حسن روحانی که می دانست لغو تحریمها را به دروغ اعلان کرده!، به وجد و هیجان آمده و در روز تعطیل بانکهای اروپایی، خبر از ثبت هزار السی داد!  8

بعد از خروج ترامپ از برجام، حسن روحانی باید مرگ برجام را به اطلاع مردم می رساند ولی مأموریتش، ماندن در برجام و اعلان رسمی آن از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود و صبح فردا هم تیتر زنجیره ایها، صبح بدون برجام نبود!

حاکمیت تفکر لیبرالیسم بر روزنامه های زنجیره ای، حق گویی را از آنان گرفته و لذا به دروغ دیگری به اسم گرفتن تضمین از سه کشور اروپایی اجیر شدند! همانگونه که روحانی با ترس و لرز به اعلان آن مأمور بود!

کاش آنانی که در سال 94 به کف خیابان آورده شدند و با هیجاناتی کذب، شعارهای هر دلار، هزار تومان و ظریف، امیرکبیر ایران سردادند، یکبار دیگر به خیابانها می آمدند و خواستار اجراء فوری بند 10 اصل 110 قانون اساسی از سوی دیوان عالی کشور بر علیه فردی می شدند که بدون توجه به شروط نه گانه رهبری، دستور اجراء فوری برجام را برای مقاصد سیاسی صادر و چندین میلیارد دلار خسارت به کشور وارد نمود!

در بند 10 اصل 110 (وظایف و اختیارات رهبری) قانون اساسی آمده است: «عزل رییس جمهور با در نظر گرفتن مصالح کشور پس از حکم دیوان عالی کشور به تخلف وی از وظایف قانونی،...»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ