سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ابلهى است پیش از توانا بودن شتابیدن ، و پس از فرصت داشتن درنگ ورزیدن . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 خرداد 23 , ساعت 4:3 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اوضاع فاجعه بار اقتصادی مردم و کشور، رئیس جمهور را از خواب زمستانی بیدار کرده و دریافته که افزایش عامدانه قیمت مسکن، دلار، سکه و سایر مایحاج ضرری، از حوصله مردم خارج شده و لذا جناب روحانی بعد از 5 ماه سکوت و سرگردانی در عالم برجام، بخشی از جلسه امروز (23 خرداد 97) هیئت دولت را به بررسی موضوع گرانی اختصاص و دستور داد: "اجناس در انبار نمانند/خودروها با قیمت مصوب به فروش برسند"

فاجعه گرانی در نبود دولت! موجب شده تا وجدانکی در برخی از افراد فراکسیون امید، که با حمایت بی بی سی و تلگرام به درون مجلس نفوذ کرده اند، سوسو بزند و لذا آقای کواکبیان نماینده آن فراکسیون، زبان به اعتراض باز کرده و در صحن علنی مجلس می گوید: «جمشید بسم الله که نداریم، پس چرا وضع دلار اینگونه است؟ تفاوت قیمت خودروها نسبت به ماه گذشته 20 میلیون تومان تفاوت کرده است، پس نمایندگان در مجلس چه میکنند؟ خجالت می‌کشم بگویم از این دولت با چنین وضعیت اقتصادی حمایت کردم. شب می‌خوابیم و صبح بلند می‌شویم می‌بینیم قیمت‌ها از این رو به آن رو شده است.»

سئوال؛ آیا گرانی و آشفته بازار این روزها عمدی نیست؟ آیا کلید آن در درون دولت و مجلس قرار ندارد؟ آیا جریان فتنه در ایجاد گرانی نقش ندارد؟!

با نگاهی ژرف و عمیق، به حضور فتنه گران و حامیان فتنه در "مراکز حساس و مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی،" درمی یابیم که بله جریان فتنه 88 نقش اساسی در التهاب بازار و گرانیها دارد، همانانی که بعد از شکست فتنه سال 88 از شیطان بزرگ درخواست تحریم ملت ایران را داشتند، امروز از درون دولت و مجلس به اقدامات مخرب خود بر علیه ملت و کشور پرداخته و لذا وقتی دولت هیچ خط قرمزی را برای حضور عناصر فتنه رعایت نمی کند، آنگاه جریان فتنه، آمریکایی-صهیونیسم، به ایجاد وضعیت اسفبار اقتصادی مردم و کشور، دامن زده، تا آنچه را در فتنه 88 یعنی براندازی نظام اسلامی بدست نیاورد، در فتنه تیر 97 با کشاندن مردم به کف خیابانها محقق نماید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ