سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان پیروی کنید که آنان چراغ های دنیا و آخرت اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 97 تیر 3 , ساعت 12:55 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چهار روز قبل نمایندگان مجلس با رهبری دیدار داشتند و معظم له فرمودند: «کاری کنید در صدر جدول بمانیدند.» اما اقدامات برخی از نمایندگان ناامید کننده بود، زیرا نمایندگان مجلس، نه اقدامات خشونت بار رئیس جمهور آمریکا بر علیه کودکان مهاجری که از والدین شان جدا شده را محکوم کردند و نه بفوریت لایحه خیانت بار FATF را از دستور کار مجلس خارج کردند!

البته از برخی نمایندگان وکیل الدوله، نباید انتظار اقدام انقلابی داشت! بلکه باید دعا کرد، تا شر نرسانند! عمثلا یکی از این نمایندگان(علی مطهری) که اقداماتش بیشتر با خوارج نهروان همسوئی دارد، دیروز به رئیس صدا و سیما نامه نوشته که چرا پویول در برنامه فردوسی، نیامده؟! و آن دیگری(محمود صادقی) که هر روز مانند قاسطین، سخنی را بر نیزه می کند، گفته؛ دولت اعتدال مملکت را از پرتگاه نجات داده است!

حال به قسمتی از مصاحبه سید تقی کبیری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا توجه فرمائید، که گفته است: « تمام جناح های سیاسی مجلس موافق کلید خوردن طرح استیضاح تیم اقتصادی دولت بوده اند و تمام نمایندگان پای کار استیضاح هستند و هیچ کدام امضاهای خود را پس نخواهند گرفت

وقتی رئیس مجلس در همان دیدار، به رهبری گزارش داد، که برخی از  قوانین دو سال در دولت مانده و اجراء نشده، معظم له بخاطر پر تحرکی حاج علی لاریجانی! فرمودند: «او اجرا نکرده؛ شما که در این دو سال در مجلس هستید، چه کار کردید؟!»

باید گفت؛ این طیف از نمایندگان مجلس، با استیضاح بازی، مردم و کشور را استیضاح می کنند نه وزراء و رئیس جمهور ناکارآمد را ! و لذا اگر وزیری هم استیضاح و عزل شود، بازهم موش و گربه بازی رئیس جمهور و رئیس مجلس است!، چرا که رئیس جمهور می خواهد هزینه عزل برخی از وزرا بی لیاقت و اشرافی را به گردن مجلس بیندازد، تا مورد خشم و غضب اصلاح طلبان برانداز قرار نگیرد! پس، استیضاح بازی طیفی از ناکثین، قاسطین و مارقین در مجلس، باور کردنی نیست!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ