سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها، می پرسند، تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 تیر 7 , ساعت 11:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حقیر هر بیشتر به عمق سخنان به ظاهر انقلابی حسن روحانی در نشست هم‌اندیشی مدیران اجرایی کشور،(مورخ 6 تیر 97) می اندیشم، به باور نمی رسم که این سخنان را از روی صداقت و ایجاد تغییر در ریل مدیریت لیبرال کشور گفته باشد، زیرا ایشان هیچ راهکاری را با سطح توطئه دشمن برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارائه نکرده! و تنها "به جهاد با مال و اینکه کارمندان یک ساعت بیشتر کار کنند و کمتر برق و آب و گاز مصرف کنند" پرداخت! مگر مشکل اقتصادی کشور بخاطر کم کاری و استفاده مصرفانه ی برق و گاز و آب در ادارات دولتی است؟! چرا به ریشه اصلی مشکلات اقتصادی کشور، که بخاطر چیدن همه تخم مرغهای دولت در سبد برجام و اعتماد به آمریکا بوده،8 اشاره نمی کندا؟!

رئیس جمهور 5 سال توان اقتصادی کشور و مردم را با برجام به سُخره گرفت و اعتماد مردم را خدشه دار کرد! آیا مردمی که 5 سال با دروغهای رئیس جمهور سرگرم شده و سال 96 با حربه کذب جنگ، مجددا به او رأی داده، با چند کلمه حرف به ظاهر انقلابی، دوباره به او اعتماد می کنند؟!

رئیس جمهور امروز نیازمند همراهی مردم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است و سطح توطئه دشمن، با دست بوسی و خود را به دروغ خادم مردم خواندن! مرتفع نخواهد شد! مردم هنوز خاطره تلخ حقوقهای نجومی و اختلاسهای برادر رئیس جمهور و معاون اولش را فراموش نکرده و قوه قضائیه هم پاسخ درست و قانع کننده ای به افکار عمومی در خصوص حسین فریدو و مهدی جهانگیری نداده است! و لذا رئیس جمهور، برای خروج از منجلاب خود ساخته، به همراهی ملت نیازمند است، زیرا کدخدا(آمریکا) برجامش را دریده! پس باید مردم صداقت را در سخن و عمل او ببینند!

یک نمونه از بی صداقتی رئیس جمهور! عده ی محدودی از مردم ایران مطلع اند، که پالایشگاه ستاره خلیج فارس، برای خودکفایی در تولید بنزین، بدست پرتوان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران، ساخته شده، اما رئیس جمهور، در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس(7 تیر 97) به سازنده آن اشاره نکرد؟ و نگفت؛ پول ساخت آن را به سازنده پرداخت نکرده، تا جوانان این مرز و بوم، خادم واقعی ملت و نظام اسلامی را بشناسند! پس، مردم منتظر سخن همراه با عمل صادقانه ی رئیس جمهور، برای خلاصی از مدیریت ناکارآمد دستگاههای اجرائی کشور هستند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ