سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هفتاد گناه برای نادان آمرزیده می شود، پیش از آنکه یک گناه برای دانشمند آمرزیده شود . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 97 تیر 30 , ساعت 7:51 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در 5 سال گذشته دولت حسن روحانی هر فرد مدیر، مدبر و پاکدستی را به بهانه ای، با حمله گازانبری عزل و از پیش رو برداشته و خانه نشین نموده، تا کسی مزاحم خیانت لیبرالیزه کردن کشور نشود، لذا هزاران مدیر با سلامت را برای رضایت فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی از چرخه مدیریتی کشور خارج نموده، تا با حضور برخی وزراء، معاونین، استانداران، فرمانداران و مدیران نالایق و ضدانقلاب، استراتژی دشمن را برای ایجاد نارضایتی و آشوب در تابستان داغ، فراهم نمایند.

امروز هر وزیر و مدیری در وزارتخانه دولت اعتدال، بخشنامه و دستوراتی را برای ایجاد نارضایتی ملت صادر و به اجراء گذاشته است، وزارت بهداشت داروهای مورد نیاز ضروری ملت را از سبد بیمه ای خارج کرده!، وزارت نیرو، به قطع آب، برق ملت مشغول است! وزارت نفت قیمت گاز را افزایش داده! وزارات اقتصاد دهها تن طلا و دهها میلیارد ارز خارجی را برای نور چشمی ها به حراج گذاشت! وزارت صنعت، معدن و تجارت، زمینه هک سایت سفارش کالای خارجی خود را برای افراد خاص مهیا کرد!، وزارت راه و شهرسازی، تکمیل مسکن مهر را کنار گذاشته و اعتصاب سراسری کامیون داران را فراهم نمود! وزارت جهاد کشاورزی در اوج افزایش قیمتها و نهاده‌های کشاورزی، اقدامی جهت افزایش قیمت گندم کشاورزان، برای تحویل به دولت انجام نداد! وزیر اطلاعات خواستار عدم برخورد با گردن کلفتهای غارتگر بیت المال شد! وزارت خارجه مشغول زدوبند با سه کشور اروپایی برای تداوم خیانت خود در برجام بوده از پیگیری حقوق صدها شهید منا در سال 94 عاجز است! فرزندان برخی از مسئولین تابعیت دوگانه آمریکا، انگلیس و کانادا را دریافت کردند! برخی از نمایندگان مجلس از اول وکیل‌الدوله بوده و برخی دیگر برای دفاع از حقوق ملت، به واسطه شیطنتهای ریاست مجلس در اقلیت قرار گرفته و به انزوا رفته! ولذا تیم نفوذی در قوه مجریه، در ایجاد نارضایتی عمومی با سرعت زیاد در حال تاختن است!

آری همه این کارها در زمانی رخ داده و می دهد، که شیطان بزرگ با هماهنگی جریانات اپوزیسیون و ضدانقلاب، بدنبال آشوب و برهم زدن امنیت ملت و کشور در تابستان سال 97 است، آیا این اقدامات دولت اعتدال، همراهی با دشمنان نیست؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ