سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، حرز (نگهدارنده) است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 مرداد 7 , ساعت 12:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شکست برجام و آشفته بازار اقتصادی در حوزه های مسکن، ارز، سکه و عدم کنترل بازار، حاصل تزویر دولت با ملت بوده است، زیرا دولت اعتدال از آغازین روزهای شروع بکار خود در سال 92 حل مشکلات اقتصادی و حتی آب آشامیدنی مردم را به مذاکره و معامله با کدخدا(آمریکا) مشروط کرد!

به نظر می رسد که دولت اعتدال با طرح منافقانه چرخیدن سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد کشور و ملت، پروژه ناکارآمدسازی نظام عاسلامی را در دستور کار داشته تا بعد از شکست در برجام، طرح حکمیتی را که مرحوم رفسنجانی نتوانست به امام جامعه تحمیل نماید، اسحاق جهانگیری مأمور اجرای آن می‌گردد! و لذا پروژه تحریم داخلی ملت را با کمک آمریکا عملیاتی نموده، تا زمینه حضور محمد خاتمی بعنوان یکی از رؤس فتنه 88 را در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مهیا نمایند!

بر اساس راهبرد جریان اصلاحات، حضور اسحاق جهانگیری در دولت حسن روحانی، در راستای تطهیر و نفوذ اصلاح طلبان در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نام اسلامی بوده، که مغز متفکرشان سعید حجاریان بعد از پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 می گوید؛ که 2 سال از برنامه جلو افتادیم و لذا در سال 96 طبق راهبرد اصلاح‌طلبان آمریکایی، اسحاق جهانگیری مأمور ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری برای تطهیر جریان اصلاحات می‌شود! حتی حسام الدین آشنا به حسن روحانی می‌گوید؛ اگر می‌خواهی که در انتخابات سال 96 رئیس جمهور بمانی، باید گوش به فرمان و اشارات اسحاق جهانگیری در مناظره‌های تلوزیونی باشی! و انصافا زبان حسن روحانی در تمام مناظره‌ها با اشاره اسحاق جهانگیری باز و بسته می‌شد! آری؛ برگ دیگری از خیانت اصلاح طلبان در حق ملت و کشور، ورق خورد، پس چرا مردم عبرت نمی‌گیرند؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ