سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه چیز را دوست می دارد : کم گویی، کم خوابی و کم خوری ؛ و سه چیز را خداوند دشمن می دارد :پُرگویی، پُرخوابی و پُرخوری . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 97 مرداد 10 , ساعت 10:1 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-آیا دولت حسن روحانی با تدبیری از نوع تزویر! به آشفتگی اقتصادی، حراج پول ملی و زدن جیب مردم مستضعف به نفع 4 درصدی اشرافی، مبادرت ورزیده است؟!ل

2-چه رابطه ای بین پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط ترامپ در هر کجای جهان با حسن روحانی، آنهم در روزهایی که ارزش پول ملی سقوط کرده و مردم از سوی دولت تدبیر! تحت فشار اقتصادی قرار گرفته‌، وجود دارد؟!

3-چه شباهتی بین پیشنهاد مذاکره از سوی ترامپ در سال 97، با طرح خزانه خالی از سوی حسن روحانی در آغاز مذاکرات هسته ای در سال 92 وجود دارد؟! آیا برجامی بدتر از برجام هسته ای را برای ملت ایران، پخت و پز می کنند؟!

4-خوش خدمتی حسن روحانی به کدخدا(آمریکا) مبنی بر باز کردن درب آزمایشگاهها و اتاق اساتید برخی از دانشگاههابر روی بازرسان آژانس بین المللی اتمی، بعد از خروج ترامپ از برجام، برای چیست؟! آیا شرط ترامپ برای مذاکره، باز شدن درب آزمایشکاهها و اتاق اساتید بوده است؟!

5-راستی حسن روحانی مدتی قبل فریاد زد؛ مگر دیوانه‌اند، با آمریکا مذاکره نمایند؟ آیا تحت فشار اصلاح طلبان آمریکایی، دیوانگی آنی بروز می‌کند و به ملاقات ترامپ می‌رود؟! آیا حسن روحانی برای احیای برجام، به عملیات انتحاری مبادرت می‌ورزد و پای برجام موشکی و برجام منطقه ای را ذلیلانه امضا می کند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ