سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ریاست علمی، شریف ترین ریاست است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 مرداد 25 , ساعت 8:20 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر قوه قضائیه بر اساس دستور رهبری با دانه درشتهای دولتی و مفسدان اقتصادی مرتبط با برخی از اعضاء دولت و نمایندگان مجلس بفوریت برخورد قضایی عادلانه نماید، التهاب در بازار سکه و ارز به نفع مزدم مستضعف فروکش می کند و لذا وقتی جیغ رئیس جمهور بخاطر دستگیری برخی از مسببان اصلی آشفته بازار اخیر، بلند شده، قطعا قوه قضائی به نزدیکی مرکز توطئه رسیده، پس، لحظه‌ای غفلت و سرگرم شدن به سخنان انحرافی رئیس جمهور، ممکن استu آبروی قوه قضائیه را در این آزمون سخت، مخدوش و مبارزه با مفاسد اقتصادی با طرح حکمیت، به شکست بینجامد.

رئیس جمهور دیروز(24 مرداد 97) در جلسه هیئت دولت با دفاع از مسببان اصلی و فرعی آشفته بازار اقتصادی می گوید:«امروز مشکل اول کشور، مشکل اقتصادی است اما با بگیر و ببند حل نمی‌شود ... چرا به عکس کار می‌کنیم؛ چرا اول اعلام می‌کنیم که مثلا چه کسی را گرفتیم و بستیم و چه کار کردیم و چه کسی را خواهیم گرفت.»

آری ملت از قوه قضائیه می خواهند که عاملان اصلی فروش میلیاردها دلار از منابع ارزی کشور در قالب دلار 4200 تومانی به جرم همکاری و همراهی با طرح تحریمهای جدید آمریکا، بعنوان مفسدان فی الارض محاکمه گردند. پذیرفتنی نیست که در اوج تحریمهای آمریکا و وضعیت نامساعد ارزی، دلار به قیمت 4200 تومان به رانت خواران همیشگی فروخته شود و لذا دفاع رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از مفسدان اقتصادی غیرباور نیست! زیرا ممکن است برخی از مفسدان اقتصادی، هزینه‌های انتخاباتی حاج حسن را در سال 92 و 96 پرداخت کرده باشند!

اگر دوستان همراه "وبلاگ وزنه سیاسی"به دو جمله‌ی متناقض حسن روحانی در سالهای 92 و 97 توجه کنند، مرکز توطئه و حکمیت بر علیه نظام اسلامی و مردم، قابل شناسایی است:

« 7خرداد92 روحانی: «مگر می‌توان برای دلار نرخ اعلام کرد؛ مشکل کجاست؟»

« 24مرداد97 روحانی: «به بانک مرکزی تاکید کردیم، قیمت ارز را در سامانه نیما پایین بیاورد

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ