سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دوست دارد به کارهای مباح عمل شود، همان گونه که دوست دارد به واجباتش عمل کنند .خداوند، مرا با دین راحت و آسان برانگیخت : دین ابراهیم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 مرداد 26 , ساعت 1:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کسانی که محتوای سخنرانی‌های حسن روحانی را بخصوص در رابطه با آمریکا تهیه می کنند، از ادبیات یک دیپلمات ورزیده برخودارن نبوده و نوشته‌هایشان به انشائی شباهت دارد که توسط ستون پنجم دشمن برای رئیس جمهور ایران تهیه گردیده! ولذا رئیس جمهور لیبرالمان بدون حذف قسمتهای انشاء ستون پنجم دشمن، طوطی‌وار به قرائت آن می‌پردازد!

گویا حسن روحانی هنوز باور نکرده که ترامپ بصورت جدی از برجام خارج شده و لذا مرتبا دانه تزویر می‌پاشد و به هر ننگ و ذلتی تن می‌دهد، تا کدخدا(آمریکا) از خر شیطان پیاده و به بازسازی پل برجام بپردازد، تا حسن روحانی، ادعای پیروزی کرده و با عبور از پلی که شیطان برایش تدارک دیده، پروژه خیانت برجام موشکی و کاهش نفوذ منطقه‌ای ایران را به نفع آمریکا تکمیل نماید!

حسن روحانی که دولت او را اصلاح طلبان آمریکایی، رحم اجاره ای می دانند! در روز چهار شنبه 23 مرداد 97 تنها یک روز بعد از ممنوعیت مذاکره با آمریکا از سوی رهبری، در جلسه هیئت دولت خطاب به ترامپ می گوید: «اگر می‌خواستید همدیگر را ببینیم چرا پل را خراب کردید؟ این که نشد. اگر راست می‌گویید بیایید پل را دو مرتبه درست کنید. پل را که درست کردید خود به خود و به طور طبیعی رفت و آمد درست می‌شود

آیا آمریکا برای عبور اعتدالیون خیانتکار و تحقق برجام موشکی و قدرت منطقه ای ایران، بازسازی پل برجام را در دستور کار خود دارند؟! خواب آشفته و شیطانی حسن روحانی برای عبور از پل برجام، تعبیر شدنی نیست.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ