سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ بى‏نیازى چون خرد نیست ، و هیچ درویشى چون نادانى و هیچ میراثى چون فرهیخته بودن و هیچ پشتیبان چون مشورت نمودن . [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 مرداد 27 , ساعت 11:42 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تفکر لیبرال و غربزدگی حسن روحانی به فاضلاب غرب وصل است، یعنی وقتی "لیز گراندی" اهماهنگ کننده کمکهای بشر دوستانه سازمان ملل برای شهادت کودکان یمنی بدست سفاکان سعودی-اماراتی اشک می ریزد، حسن روحان غربزده پیام تسلیت برای حادثه دیدگان ایتالیا در پی فروریختن یک پل می فرستد! و وقتی مرحوم عزت‌اله انتظامی بازیگر سینما و مرحوم ضیاالدین دری کارگردان سینما از دنیا می روند، برای انتظامی پیام تسلیت می فرستد، ولی بخاطر پیوند محرمانه با انگلیس، برای مرحوم ضیاالدین دری ضد استعمار انگلیس، به لکنت زبان و سکوت مرگبار دچار می‌شود!

بردگان و سرسپردگان غربزده در ایران، ارزشی برای کودکان شهید یمنی و افغانی قائل نمی‌شوند، همانگونها که رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در مقابل جنایت سعودیها در فاجعه منا و تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، ذلیلانه و منفعلانه عمل کرده و ارزشی برای ملیت ایرانی آنان قائل نشدند! لذا تقی زاده‌ها ملکم خانها، حسن روحانی‌ها فروغی‌ها و هویداها از یک آبشخور در بریتانیا تغذیه شده‌اند!

آری؛ وقتی حسن روحانی، ظریف، نهاوندیان، مسعود نیلی و غیره به دانشگاههای غرب رفتند، سربازان گمنام امام زمان باید مواظبت می‌کردند که آنان از دیگ پلو انگلیس و سفره حرام شیطان بزرگ تناول نکنند! و یا بعد از اینکه بی‌حیاها از سفره فراماسونرها تغذیه شدند، لااقل از نفوذ و رخنه لیبرالهای غربزده در مراکز مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی جلوگیری می‌کردند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ