سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خواهان دنیا مباش ، خدا زشتیهاى آن را به تو خواهد نمود و بى خبر ممان که از تو بى خبر نخواهند بود . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 شهریور 1 , ساعت 12:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مرحوم هاشمی رفسنجانی در 13 شهریور 95 خطاب به جمعی از معلمان کشور گفت: «آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند .. با این اقدام پول‌هایشان آزاد شد و به دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش بنیان برای خود درست کردندا ... مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند.»

حسن روحانی در روز صنعت دفاعی 30 مرداد 97 گفت: «اگر فرماندهان با رای مردم انتخاب شوند، در کنار مردم و نیروهای مسلح یک قدرت بزرگ می‌آفریند.»

در روزهای که حسن روحانی در حل مشکل اقتصادی مردم درمانده شده، مأموریت تضعیف جایگاه فرماندهی کل قوا را برای فریب مردم در دستور کار دارد! تاریخ انقلاب به ما می گوید: حسن روحانی فردی است که اگر تیز بینی امام راحل و شهید چمران بعنوان وزیر دفاع نبود، در اوج جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق بر علیه کشورمان، بدنبال اخراج نیروهای دلاور و غیرتمند ارتش از درون جبهه‌ها بود! لذا طرح انتخاب فرماندهان نظامی با رأی مردم، توسط حسن روحانی با تابعیت انگلیسی! مشکوک به ارتباط با MI 6 است!

آیا حسن روحانی در کنار توطئه کودتای اقتصادی، بدنبال نفوذ به درون مراکز نظامی کشور است؟! رئیس جمهور، بدون نظر فرماندهی کل قوا، حق ورود و دخالت در مراکز نظامی را ندارد؟! پس وقتی که در هیچ کجای دنیا، فرماندهان نظامی، با رأی مردم انتخاب نمی‌شوند، قطعا، این سخنان مکارانه، با هدایت سرویسهای جاسوسی بیگانه مطرح گردیده ولذا شورای عالی امنیت ملی باید پاسخگو باشد، که آیا فردی که تابعیت انگلیسی خود را مخفی کرده! می تواند رئیس جمهور ایران شود و صراط مستقیم امام را با کژ راهه سرمایه‌داری هاشمی رفسنجانی عوض نماید؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ