سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران ، داناترین آنان است بدانچه آورده‏اند . [ سپس برخواند : ] « همانا نزدیکترین مردم به ابراهیم آنانند که پیرو او گردیدند و این پیامبر و کسانى که گرویدند . » [ سپس فرمود : ] دوست محمد ( ص ) کسى است که خدا را اطاعت کند هرچند نسبش به محمد ( ص ) نرسد ، و دشمن محمد ( ص ) کسى است که خدا را نافرمانى کند هرچند خویشاوند نزدیک محمد ( ص ) بود . [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 شهریور 17 , ساعت 3:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا دولت اعتدال و شیطان بزرگ در حمایت از "پیام رسان تلگرام" اهداف مشترک دارند؟! متأسفانه پس از قطع تلگرام در اوایل سال جاری، با غفلت و همراهی قوه قضائیه، فعالیت دو پیام‌رسان نفوذی دولت حسن روحانی، به نام "هاتگرام و تلگرام طلایی" برای دادن نفس مصنوعی به تلگرام صادر و جنگ رسانه‌ای دشمن بر علیه کشورمان ادامه یافت!

مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای شیطان بزرگ فرمودند: «در کنار جنگ اقتصادی، یک جنگ مهم رسانه ای و تبلیغاتی نیز در جریان است که بیشتر اوقات از آن غفلت می شود»

صدور حکم فیلتر کردن تلگرام در ایران، با فعالیت "هاتگرام و تلگرام طلایی" مسخره نمودن حکم صادره از سوی قوه قضائیه است، زیرا کار دولت اعتدال در راه اندازی و حمایت از این دو شبکه، شبیه آتش زدن حکم محکومیت بقایی در مقابل سفارت انگلیس، توسط رحیم مشائی است! و لذا تمدید مجدد فعالیت "هاتگرام و تلگرام طلایی" برای دادن نفس مصنوعی به تلگرام تا آذرماه، کمک دیگری از سوی دستگاه قضایی به جنک رسانه‌ای شیطان بزرگ بر علیه نظام اسلامی محسوب می‌شود!

عجیب است، قوه قضائیه رحیم مشائی منحرف و خبیث را برای آتش زدن حکم محکومیت بقایی دستگیر، ولی عملا از مسخره کنندگان حکم فیلتر نمودن تلگرام، حمایت می‌کند؟! اهداف حسن روحانی و جریان فتنه، برای بهره گیری از حمایت تلگرام تا آذرماه، چیست؟!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ