سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش و عصای آهنین برگیر و آنگاه درزمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی؛ تا آنکه کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]
 
جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 4:7 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که نخست وزیر غربگرای عراق آقای العبادی برای ماندن در قدرت، مدتی در زمین آمریکا و رژیم سعودی بازی و فتنه بصره را جهت تضعیف موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای جریان مقاومت اسلامی(حشدالشعبی) با استفاده از عناصر منحرف جریان تشیع انگلیسی و مدیریت آمریکایی-اسرائیلیت رقم زد، اما خیلی زود متوجه اشتباه خود شد و بعد از نارضایتی مرجعیت از اقدامات نابجای و نخست وزیری مجدد او، بصورت علنی اعلان کرد که قدرت را بصورت مسالمت آمیز تحویل می دهد و دیگر کاندیدای نخست وزیری عرق نمی‌شود و نظر مرجعیت شیعه را بر نظر خود ترجیح می دهد، ولذا نتیجه آن، شکست دیگر برای آمریکا توسط جریان مقاومت اسلامی رقم خورد.

کاش در نظام اسلامی ایران هم رئیس جمهور لیبرال فعلی و منحرف قبلی ایران به بلوغ شناخت مرجعیت و ولایت می‌رسیدند و هر روز بحرانی را بر علیه ملت و نظام اسلامی بوجود نمی‌آوردند!

رئیس جمهور فعلی ایران، مدافع چشم و گوش بسته باند نیاوران خود است و تزهای اقتصادی دو منحرف و تحصیل کرده آمریکا(نهاوندیان و نیلی) را حجت اقتصادی می‌داند! حتی اگر با خیانت آنها ارزش پول ملی به کمتر از نصف رسیده و تفکر کثیفشان، منجر به بحران اقتصادی امروز برای ملت و کشور شده باشد! و رئیس جمهور سابقمان، همه دین و نظام اسلامی را در دو منحرف و متقلب اعتقادی، اقتصادی و امنیتی (بقایی و مشایی) خلاصه می‌کند و همچنان سابقه درخشان دولت نهم را به پای جریان انحرافی می‌ریزد و یحتمل؛ احمدی نژاد هم منحرف است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ