سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که در حال جستجوی دانش مرگش در رسد، در حالی خدا را ملاقات می کند که میان او و پیامبران جز درجه پیامبری فاصله ای نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 97 شهریور 24 , ساعت 1:43 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از اینکه قوه قضائیه نامه برخورد با دانه درشته‌ها و مدیران دولتی را از رهبری دریافت نمود، بجای دستگیری و محاکمه کسانی که از درون دولت اعتدال، دستور حراج ارز و سکه را داده بودند، در اقدامی سئوال برانگیز، به سراغ طلابی رفت، که مطالبات اقتصادی مردم و بی کفایتی حسن روحانی و دولتش را در فیضیه قم فریاد زده بودند!

آری وقتی ملتی مطالبات خود را فریاد نزنند، آنگاه دولت بی کفایت و لیبرال حسن روحانی، هر فریاد حق طلبانه‌ای را با جنجال آفرینی سرکوب می‌کند و غمگینامنه فریادی از مراجع تقلید هم شنیده نمی‌شود!

معاون حقوقی رئیس جمهور، که ظاهرا مثل حاج حسن حقوقدان شده! در این رابطه می‌گوید؛ «ما در متن ارسالی به قوه قضائیه آوردیم، از کلیه کسانی که در آن ماجرا دخالت داشتند شکایت می کنیم ... جرم مشهود و آن هم تهدید به قتل است که جنبه عمومی دارد

به مشاور حقوقی بیسواد رئیس جمهور باید گفت: در کدام دادگاه کشور ثابت شده که مرحوم مغروق هاشمی رفسنجانی در استخر فرح به قتل رسیده، که چنین ادعای کذبی را مطرح کرده‌اید؟! و کدام قاضی، در دادگاه ویژه روحانیت با این ادعای کذب، دستور دستگیری طلاب حق طلب حوزه را با زدن دستبند و چشم بند، صادر کرده است؟! آیا طرح شکایت واهی رئیس جمهور از طلاب، برای متهم کردن نظام اسلامی در نزد حقوق بشر بین المللی است؟!

یحتمل، در جلسه سران سه قوه، بجای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور، دستور دستگیری طلاب انقلابی صادر شده است؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ