سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بر اثر هر گناهی از برادرانش کناره گیری کند، دوستانش کم شوند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 مهر 11 , ساعت 10:56 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز در ترکیه خبری رسانه‌ای شد که نتیجه آن برای دولت اعتدال ایران و بخصوص وزیر اطلاعات، یک شکست و افتضاح بزرگ امنیتی محسوب می‌شود و آن خبر این بود، که از تعداد 417 نفر دستگیر شده در خصوص انتقال دلار از مبداء ایران-ترکیه به آمریکا 126 نفر ایرانی و یحتمل دو تابعیتی هستند! که بیش از نیم میلیارد دلار به حساب یهودیان ایرانی‌تبار ساکن آمریکا واریز کرده‌اند!

 در کنار خبر فوق باید به شبکه دیگری که از مبداء ایران در چند ماه گذشته، اقدام به خرید دلار و سکه به هر قیمتی نموده و به اربیل عراق و سپس به کشور سعودی و امارات انتقال داده، اضافه کرد، که این دو شبکه با همکاری دخمه اقتصادی نفوذی در دولت اعتدال، سهم قابل توجهی در نوسانت نجومی ارزی و فشار اقتصادی بر علیه مردم ایران داشته و دارند!

اما مردم می پرسند؛ وقتی نیروهای جان برکف و ایثارگر وزارت اطلاعات کشورمان قادرند، عبدالمالک ریگی، تروریست مورد حمایت آمریکا وهابیت سعودی راع در آسمان شکار کنند، دولت اعتدال و وزیر اطلاعات ناکارآمد و نابلد، چه بر سر نیروهای انقلابی و خدوم آن وزارتخانه آورده، که جولان تروریستهای اقتصادی و امنیتی در مجلس و رژه نیروهای مسلح در اهواز دیده می شود؟!

پاسخ را باید در اظهار نظرهای غیر کارشناسانه و نادرست وزیر اطلاعات جستجو کرد:

وقتی وزیر اطلاعات در پاسخ نمایندگان می گوید: مدیر و مسئول دو تابعیتی نداریم و بعد معلوم می‌شود، که خوبش داریم! یا وزیر اطلاعات عکس یادگاری با ادمینهای دستگیر شده تلگرام می گیرد و حامی تلگرام طلایی می شود! وقتی کاوه مدنی جاسوس مستقر در سازمان محیط زیست با ضمانت معاون وزیر اطلاعات از کشور خارج می‌شود! وقتی وزیر اطلاعات دری اصفهانی (جاسوس هسته‌ای) را جاسوس نمی‌داند و بعد به 6 سال زندان محکوم می‌شود! وقتی وزیر اطلاعات به خانه‌ای در قزوین می رود و با یکی از سران فتنه عکس یادگاری می گیرد، و بعد می گوید: نمی دانستم که خاتمی آنجا است! و یا به دستگیری تروریستهای اقتصادی توسط سپاه اعتراض می کند که با تذکر جدی رهبری مواجه می گردد!

آری اگر وزارت اطلاعات، این چشم بینای ملت و کشور، با تفکر لیبرالی اعتدالیون اداره شود، آنگاه تروریستهای اقتصادی، امنیتی، سیاسی، تا عمق وزارتخانه ها، سازمانها و دفاتر مشاورین رئیس جمهور نفوذ کرده و گران‌بهاترین اطلاعات و ثروت ملی را به تاراج می‌برند و لذا وقتی مجلسی در تراز انقلاب اسلامی نداریم و سیدمحمود علوی هم می داند که زیبنده این وزارتخانه انقلابی نیست، پس استعفاء دهد تا فردی کاردان و انقلابی، مسئولیت خطیر وزارت اطلاعات را بر عهده گیرد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ