سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که مصیبتهاى خرد را بزرگ داند ، خدا او را به مصیبتهاى بزرگ مبتلا گرداند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 مهر 17 , ساعت 6:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

همه تروریستهایی که تاکنون بر علیه نظام اسلامی عملیات نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کرده‌اند، تحت حمایت آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی‌ بوده و هستند و لذا نمایندگانی که در مجلس به لایحه CTF رأی مثبت داده‌اند، قصدشان رضایت و دفاع از منافع رژیمهای فوق الذکر، برای گسترش عملیاتهای تروریستی در ایران و مخالفت با نظام اسلامی، بخاطر حمایت از جریان مقاومت است. آیا شک دارید؟ به سخنان تروریست نفوذی در مجلس، پروانه سلحشوریم بنگرید، که می‌گوید: «جناب کیهان و دلواپسان، با افتخار می‌گویم که با همان گردن شکسته آمدم رای دادم و رای دادیم علیه چرخه فاسد پولشویی و حمایت مالی از تروریسم در ایران و جهان

سخنان پروانه سلحشوری در مجلس، عملا نظام اسلامی را دو بار متهم به حمایت از تروریسم و پولشویی کرده و لذا نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی نباید معطل رفع شکستگی کردن این تروریست نفوذی در مرکز تصمیم‌ساز کشور شوند، زیرا اتهام حمایت از تروریست همان اتهامات آمریکا و رژیم سعودی و صهیونیستی است و ربطی هم به حرفه نمایندگی او ندارد.  

باید گفت: کوتله و عمله جریان فتنه، بعد از رأی مثبت به  CTF اظهار وجود کرده تا اربابانش (آمریکا و رِژیم صهیونیستی) او را ببینند! تا مثل خانم حقیقت‌جو نماینده کشف حجاب کرده مجلس ششم، زمینه پناهندگی در نزد اربابان خود را فراهم نماید ولذا می‌گوید: « مایه افتخار است که در راه مبارزه با فساد و پولشویی و تروریسم از دنیا برویم»

آیا می دانید که چرا خانم سلحشوری از فعل جمع " بـرویـم" استفاده کرده؟! و از کلمه "شهادت" استفاده نکرده؟!

1-یحتمل آن "آشنا" با ایشان، آشنایی داشته و حواسش نبوده که متن سفارشی نوشته و نباید از فعل جمع استفاده کند!

2-یحتمل می دانسته که رأی او در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و لذا کلمه مقدس "شهادت" را برازنده اقدام ننگین و تروریستی رأی مثبت خود به CTFندانسته است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ