سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] به سخنى که از دهان کسى برآید ، گمان بد بردنت نشاید ، چند که توانى آن را به نیک برگردانى . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 مهر 22 , ساعت 3:31 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-رئیس‌جمهور امروز در دانشگاه گفت: «علت موفقیت دولت یازدهم امید به آینده بود.»

وقتی حسن روحانی از امید به آینده می گوید؛ یعنی کدخدا(آمریکا) و سه کشور اروپایی، امید آینده‌ او بوده و هستند! لذا روحانی از آن کشورها انتظار دارد، که از عنصر لیبرال غربزده خودشان در رأس دولت ایران حمایت کنند!

2-رئیس‌جمهور امروز در دانشگاه گفت: «نقد بیش از حد، می‌تواند مفید نباشد.»

یعنی هر چه بگید و بگویم، که کابینه بی لیاقت و بعضا ستون پنجم دشمنم را ترمیم کنم، این اجازه را نه کدخدا(آمریکا) نه اروپا، نه مرحوم مغروق در استخر فرح، نه براندازان و نه فتنه گران به من نداده و لذا خودتان را به زحمت نیندازید، انتقاد نکنید، زیرا اساتیدم در انگلیس به من آموختند؛ گوشی در و گوشی دروازه داشته باشم!

3-حسن روحانی امروز در دانشگاه تهران گفت: "من به عنوان رییس جمهور هر روز لیست قیمتها را می‌بینم و میدانم مردم چه می‌کشند."

وقتی آیت الله العظمی مکارم، مقصر گرانی‌ها را دولت می داند، باید پرسید؛ حسن روحانی در استخر و خانه اشرافی با روزی 3 یا 4 ساعت کار و قبل از آن برای بزک کردن صورت خود، چه می کشد!

 4-رئیس جمهور در دانشگاه تهران: " سال 92 انتخاب شده بودم و 2 ماه بعد بنا بود دولت تشکیل دهیم به محض انتخاب قیمت دلار کاهش یافت، بازار آرام شد و امیدها افزایش یافت. در آن دوره ما هنوز کاری نکرده بودیم."

البته رئیس جمهور و وزیر خارجه وقت آمریکا هم خیالشون از حضور یک رئیس جمهور غربزده در ایران آرام شد و جان کری گفت؛با انتخاب جواد ظریف، خیالمان کاملا راحت شد!

نتیجه؛ جریان صهیونیسم با پیروزی روحانی به آرمش رسید!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ