سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با اندرز زنده ساز [امام علی علیه السلام ـ در نامه اش به پسرش امام حسن علیه السلام ـ]
 
چهارشنبه 97 مهر 25 , ساعت 9:26 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برای عبور از پیچ بزرگ تاریخی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، نیاز به نیروهای رزمنده‌ای است که همزمان توانایی جنگیدن در دو جبهه باطل را داشته باشند.م

1-جبهه ائتلاف آمریکایی، سعودی و صهیونیسم خارجی

2-جبهه لیبرالیسم برانداز و فتنه‌گر داخلی

برای به تصویر کشیدن سختی جنگ در دو جبهه، به چند نمونه از رویکرد ذلیلانه جبهه نفوذی لیبرالیسم داخلی اشاره می‌نمایم؛

1-زمانی که سردار سلیمانی طی نامه ای از برخی مواضع انقلابی حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور تقدیر می کند بلافاصله جبهه لیبرالیسم داخلی احساس خطر کرده و پیام ذلیلانه خود را توسط حسن روحانی به گوش کدخدا(آمریکا) رسانده و خطاب به ترامپ می‌گوید: «اگر می‌خواستید همدیگر را ببینیم چرا پل را خراب کردید؟ این که نشد. اگر راست می‌گویید بیایید پل را دو مرتبه درست کنید. پل را که درست کردید خود به خود و به طور طبیعی رفت و آمد درست می‌شود.»ت

2-کشورهای قدرتمند از استراتژی واحدی برای مقابله با سایر قدرتها استفاده می‌کنند و آن استراتژی می گوید: «قدرتت را افزایش بده تا نجنگی» اما وزیر خارجه نادان و لیبرال ایران در حضور دانشجویان جوان غیرتمند ایرانی می گوید: «آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟»

3-تصویب برجام و CTF در مجلس نهم و دهم با اراده علی لاریجانی و اجراء نامتوازن و فوری آنها توسط حسن روحانی لیبرال، آنهم بدون رعایت قانون اساسی، امنیت ملی و تهدیدات  فراروی نظام اسلامی!

برای جنگیدن با این دو جبهه هماهنگ! ابزاری به غیر از سلاحهای متعارف نظامی لازم است، زیرا جبهه لیبرالیسم داخلی به درون پایگاهها و سنگرهای اصلی جبهه حق نفوذ کرده و از آنجا به جبهه استکبار خارجی گرای حمله را می‌دهد، لذا جنگیدن در این شرایط بدون اسلحه صبر و بصیرت، سخت و طاقت فرسا است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ