سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن ( ع ) فرمود : ] پسرکم چهار چیز از من بیاد دار ، و چهار دیگر به خاطر سپار که چند که بدان کار کنى از کرده خود زیان نبرى : گرانمایه‏ترین بى‏نیازى خرد است ، و بزرگترین درویشى بیخردى است و ترسناکترین تنهایى خودپسندى است و گرامیترین حسب خوى نیکوست . پسرکم از دوستى نادان بپرهیز ، چه او خواهد که تو را سود رساند لیکن دچار زیانت گرداند ، و از دوستى بخیل بپرهیز ، چه او آنچه را سخت بدان نیازمندى از تو دریغ دارد ، و از دوستى تبهکار بپرهیز که به اندک بهایت بفروشد ، و از دوستى دروغگو بپرهیز که او سراب را ماند ، دور را به تو نزدیک و نزدیک را به تو دور نمایاند . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 مهر 25 , ساعت 3:34 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای ابوالقاسم طالبی، کارگردان انقلابی فیلم سینمایی قلاده‌های طلا طی توئیتی از قصد خود برای ساختن فیلم سینمایی دیدار حسن روحانی با یک مقام صهیونیست خبر داده و نوشت: «باید خیلی سریع قصه ملاقات سال 65 روحانی را به صورت یک فیلم سینمایی به نام "خیانت به امام و امت" به جشنواره برسانیم.»

باید گفت؛ در زندگی اسرار آمیز حسن روحانی سوژه‌های متعددی برای ساخت یک فیلم بلند سینمایی وجود دارد، عکه شاید از فیلم قلاده‌های طلا زیباتر، جذاب‌تر و عبرت‌آموزتر شود.

علاوه بر سوژه ملاقات مخفیانه حسن روحانی در سال 65 با آمیرام نیر، مشاور نخست وزیر اسرائیل در هتل پاریزن پاریس، سوژه های دیگری از جمله:  

الف- خاطره طرح ترور حسن روحانی از زبان خودش!

ب- چگونگی شهادت تعداد زیادی از رزمندگان دفاع مقدس در عملیات بدر، بواسطه عدم استقرار موشکهای زمین به هوا در منطقه عملیاتی به دستور حسن روحانی فرمانده وقت پدافند هوایی کشور!

ج- قتل فرزندش محمد و عدم هماهنگی با پزشک قانونی و دفن غیر قانونی و مخفیانه در حرم امام خمینی!

د- اخذ تابعیت کشور انگلیس بدون اطلاع وزارت خارجه دولت ایران!

ه- پذیرش برجام و اجراء آن برخلاف مصوبه‌ی شواری عالی امنیت ملی و عدم توجه به دستورات 9 گانه رهبری!

و-قول حل مشکلات اقتصادی کشور در 100 روز، که بعدا گفت؛ "مگر کسی عقل نداشته باشد که بگوید 100 روزه مشکلات را حل‌ می‌کنم!" و ...

قطعا حسن روحانی از ساخت یک فیلم بر اساس سوژه‌های فوق الذکر نگران خواهد شد، اما برای ملت و کشور برکت و عبرتهای در پی دارد، که اولین اثر آن ثبت برگ زرین دیگری در پرونده انقلابی آقای ابوالقاسم طالبی است و دومین اثر فوری آن، تسهیل ورود قوه قضائیه به پرونده امنیتی سربه‌مهر حسن روحانی خواهد بود.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ