سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
 
شنبه 93 مهر 5 , ساعت 1:1 صبح

بنام خدا و برای خدا

دیوید کامرون، نخست وزیر انگلستان پس از دیدار با رئیس جمهور کشورمان در سخنان گستاخانه خود، علیه کشورمان در مقر سازمان ملل گفت: « ایران باید فرصت داشته باشد تا نشان دهد، می تواند بخشی از راه حل منطقه (در مبارزه با داعش) باشد و نه بخشی از مشکل. صبح امروز من با رئیس جمهور روحانی دیدار کردم، ما اختلاف نظرهای شدیدی داریم. ایران از گروه های ترویستی حمایت می‌کند، برنامه هسته ای اش، رفتارش با مردمش، همه اینها باید تغییر کند.»

روحانی

متآسفانه رئیس جمهور کشورمان که در حلقه مشاوران و معاونین افراطی گرفتار آمده، در اقدامی بی سابقه در مقر سازمان ملل متحد با نخست وزیر کشور انگلستان دیدار و گفتگو نمودند و جواب این خوشبینی افراطی به دشمنان را، پس از گذشت چند ساعت از این دیدار، کامرون نخست وزیر حامی تروریست انگلیس با الفاظی گستاخانه دادند و کشورمان را حامی تروریست معرفی نمودند.

سئوال اینجاست که بر اساس کدام تدبیر و عقلانیت با کشوری که در فتنه سال 88 علیه کشورمان فعالیت گسترده و براندازانه داشته و سفارتخانه اش در حال حاضر تعطیل می باشد، این ملاقات نابجا صورت گرفته است؟!؟

چرا عزت ایران اسلامی، فدای مصلحت اشخاص لیبرال منش و ترسو، در این ملاقات غیر منطقی و با اهداف جناحی می گردد؟!؟

چرا روشنفکران غربگرا از تاریخ مشروطیت و دیگ پلو سفارتخانه انگلیس، که انقلاب مشروطیت را به شکست کشاند، عبرت نمی گیرند؟!؟

جبهه استکبار و نفاق، برای هر اقدام ایران در صحنه بین الملل و داخلی، سناریوی از قبل مهیا نموده است. اگر اوباما در سخنرانی خود در سازمان ملل، علیه کشورمان موضع گیری تند و بی ادبانه همچون گذشته نداشتند، تیم سیاسی و البته بی تجربه، که اهداف حزبی و تصرف مجلس شورای اسلامی را در این سفر دنبال می نمایند، باید می فهمیدند، که تقسیم کار شده است. ولیکن با سهل انگاری و عدم مسئولیت پذیری همراهان رئیس جمهور، حرفهای تکرای و گستاخانه آمریکا را، این بار دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، این سگ دست آموز آمریکا، بعهده گرفته و علیه کشورمان مطرح کردند!!!

شیر

در دومین سفر رئیس جمهور به سازمان ملل متحد، دیگ پلوی انگلیس لب رئیس جمهور کشورمان را طوری سوزاند، که آقای دکتر روحانی لب فرو بسته و تاکنون هیچ اعتراضی ننمودند!!! و حاصل سفر اول دکتر روحانی به نیویورک هم شیر دال تقلبی اهدایی از سوی آمریکائیها بود !!!      

غمگینانه باید گفت؛ که مسئولین سیاسی کشورمان، جهادی را که حضرت روح الله در پیام استقامت خود در تاریخ 30 تیر 1367 اعلام نمودند، باور نداشته و از آغاز دولت یازدهم، حل مشکلات کشور را صرفا از طریق کشورهای استکباری که دشمنی آنان نسبت به ملت ایران به اثبات رسیده، دنبال می نمایند. اگر مسئولین سیاسی کشور، این سخن امام را الگوی رفتاری خود قرار می دادند، در دام پیر استعمار انگلیس گرفتار نمی شدند و عزت جمهوری اسلامی را خدشه دار نمی کردند!!!

امام خمینی (ره) در خصوص اهداف بلند انقلاب اسلامی فرمودند:«امروز جنگ حق و باطل ، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است      … ما می گوئیم تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم     ….جنگ ما، جنگ اسلام است علیه تمام نابرابریهای دنیای سرمایه داری و کمونیزم، جنگ ما، جنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانی های مرفهین و حاکمان بی درد کشورهای اسلامی است . این جنگ، سلاح نمی شناسد. این جنگ محصور در مرز و بوم نیست. این جنگ، خانه و کاشانه و شکست و تلخی کمبود و فقر و گرسنگی نمی داند. این جنگ، جنگ اعتقاد است. جنگ ارزشهای اعتقادی انقلابی علیه دنیای کثیف زور و پول و خوشگذرانی است. جنگ ما جنگ قداست ، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمی هاست.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ