سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروری شناخت است . [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 آبان 9 , ساعت 8:51 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

علی مطهری طی یادداشتی در روزنامه اعتماد چنین نوشت: «ماجرای قتل فجیع و دردناک جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد عربستانی بیش از هر چیز قدرت رسانه‌های آزاد را به نمایش گذاشت ... در مثال مناقشه نیست اما اگر در زمان قتل‌های زنجیره‌ای در ایران، ما رسانه‌های آزاد می‌داشتیم آن فجایع یا اتفاق نمی‌افتاد یا به آن شدت رخ نمی‌داد»ا

البته در زمان قتل های زنجیره ای این عنصر خوارجی(علی مطهری) مجلس، نظری دیگر داشت که وقت پرداختن به آن نیست، هر چند که اصلاح طلبان برانداز، معمولا از طرح قتل های زتجیره ای بخاطر نقش آفرینی‌شان در قتل سعید امامی فرار می کنند! اما خوارجی اصلاح طلبان آمریکایی باب پرداختن به برخی زوایای قتل های زنجیره ای را فراهم نمود.

بقول مطهری در مثال مناقشه نیست در راهپیمایی اربعین امسال، توفیق مصاحبت و گفتگویی دوساعته با یک شیعه عربستانی فراهم شد و حقیر علت انعکاس گسترده قتل جمال خاشقجی در رسانه های جهان را از او پرسیدم، که در پاسخ گفت: "علتش این است که جمال خاشقجی یک یهودی صهیونیسم است و گرنه رسانه های جهان خاموش می‌ماندند."

به نظر می رسد که علی مطهری خود را در قضیه قتلهای زنجیره‌ای به جهالت زده و قطعا نایب رئیس مجلس از عمق توطئه قتلهای زنجیره ای، که هدف اولیه آن، تصرف وزارت اطلاعات و هدف دیگر آن براندازی نظام اسلامی با هدایت سازمان جاسوسی سیا و اجراء آن توسط اصلاح طلبان آمریکایی بوده، آگاه است!

آیا علی مطهری نمی‌داند؛ که نقش سید محمد خاتمی در قتل سعید امامی، مانند نقش محمد بن سلمان در قتل خاشقجی است، که در روزهای پایانی ریاست جمهوریش، دستور پرداخت کلیه حقوق و مزایای امامی را صادر کرد؟! مگر دستگیری و شکنجه قرون وسطایی همسر سعید امامی، برای افشا نشدن قتل شوهرش، با دستور خاتمی، حجاریان و ربیعی صادر نشده است؟!

پس علی مطهری بداند: انتظار جریان انقلابی، پیگیری و بررسی پرونده‌های قتلهای زنجیره‌ای و انفجار نخست وزیری (شهادت رجایی و باهنر) است، که در صورت پیگیری، متهمین اصلی مشخص و امثال علی مطهری خفه خواهند شد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ