سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فرا گیرید ؛ چرا که در تنهایی، همدم و در غربت، همره و در خلوت، هم صحبت است [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 آبان 28 , ساعت 12:53 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف و بیژن زنگنه دو تن از وزراء لیبرال دولت، با ارسال نامه به حسن روحانی، خواستار تصویب فوری و الحاق ایران به "کنوانسیون تغییر اقلیمن سازمان ملل" شده‌اند.

وزیر خارجه کشورمان در ضمن نامه به رئیس جمهور، متذکر شده‌؛ «که در صورت ملحق نشدن ایران به این توافقنامه، قبل از اجلاس آذرماه، پرونده ای بر علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل باز می‌شود.»

راستی؛ وقتی که آمریکا از"کنوانسیون تغییر اقلیم سازمان ملل" خارج شده، چرا وزیر خارجه ایران اینقدر نگران است؟!، آیا آمریکا می‌تواند برای موضوع کنوانسیونی که به تازگی از آن خارج شده، بر علیه ایران قطعنامه صادر کند؟!

درخواست وزیر خارجه حسن روحانی به اندازه ای مضحک و از روی ترس است، که وقتی ترامپ دستور بازگشت تحریمها را صادر کرد، همان حرفی را زد که مریکا و رژیم صهیونیستی منتظرش بودند و لذا گفت: «کمر به نابودی ما بسته‌اند.»

البته نباید فراموش کنیم که آقای ظریف در مذاکرات هسته‌ای، بعنوان نوکر آمریکا عمل کرده! باور ندارید؟، به این بخش از سخنان آقای لاورف وزیر خارجه روسیه توجه فرمائید که می گوید:«ما و چین می‌خواستیم تحریم‌های تسلیحاتی لغو شود اما به‌رغم حمایت ما، خود هیأت ایرانی موافقت کردند، تحریم‌ها تا 5 سال ادامه یابد».

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ