سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که با تودشمنی نکند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 آذر 6 , ساعت 8:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در پی اظهارات محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مبنی بر حضور نفوذی‌های آمریکا در وزارتخانه‌های دولت،ت دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، طی نامه‌ای خواستار ارائه مستندات ادعای رضایی شد!

در این رابطه باید گفت؛ چه کسی می تواند وجود جواسیس در نهاد ریاست جمهوری، سازمانها و وزارتخانه‌ها را تکذیب نماید؟!

مگر نفوذی دستگیر شده در دفتر حسام الدین آشنا (جنب اتاق رئیس جمهور)، قابل انکار است؟!

مگر نفوذ گسترده جواسیس در سازمان محیط زیست و فرار معاون دو تابعیتی آن سازمان، اثبات نشده است؟!

مگر دری اصفهانی، نفوذی دو تابعیتی در تیم مذاکره کننده هسته‌ای به جرم جاسوسی، دوران محکومیت خود را در زندان نمی‌گذراند؟!

آیا میثم نصیری احمدآبادی، رئیس مبارزه با پولشوئی در ایران و مقام ارشد کارگروه ویژه اقدام مالی FATF ، امقدمات فرار خود را با درخواست اخذ تابعیت از کنسولگری آمریکا در دبی، فراهم نمی‌کرد؟!

آیا نفوذ فردی همانند احمد عراقچی در معاونت ارزی بانک مرکزی و حراج بیش از 18 میلیارد دلار ارز خارجی و بیش از 60 تن سکه در آغاز تحریمهای جدید آمریکا، یک توطئه از سوی دولت بر علیه نظام اسلامی محسوب نمی‌شود؟!

آیا معرفی فردی بعنوان شهردار تهران، که چند تن از خانواده‌اش عضو سازمان مجاهدین خلق بوده و هستند،‌ قابل انکار و تکذیب است؟!

باید گفت؛ دولت نفوذیهای آمریکا در بدنه خود را می‌شناسد! حتی بخاطر ارتباط مشکوک آنان با آمریکا، عمدا برخی از ستون پنجم دشمن، دوتابعیتی‌ها، فتنه‌گران و براندازان آمریکایی-صهیونیستی را در پستهای مهم و حساس بکار‌گیری کرده‌! ولی با پررویی و بی ادبی، حضور نفوذیهای آمریکا را تکذیب و از محسن رضایی مستندات آنها را طلب می‌کند!

اگر امکان شناسائی مسئولین دولت حسن روحانی از سوی دستگاهای امنیتی_اطلاعاتی مستقل از دولت وجود داشت، قطعا، نفوذی‌های آمریکا به فوریت شناسایی، به ملت معرفی و برای محاکمه، در اختیار دادگاههای انقلاب اسلامی قرار می‌گرفتند!   

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ