سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که از او خواست تا پندش دهد فرمود : ] از آنان مباش که به آخرت امیدوار است بى آنکه کارى سازد ، و به آرزوى دراز توبه را واپس اندازد . در باره دنیا چون زاهدان سخن گوید ، و در کار دنیا راه جویندگان دنیا را پوید . اگر از دنیا بدو دهند سیر نشود ، و اگر از آن بازش دارند خرسند نگردد . در سپاس آنچه بدان داده‏اند ناتوان است ، و از آنچه مانده فزونى را خواهان . از کار بد باز مى‏دارد ، و خود باز نمى‏ایستد ، و بدانچه خود نمى‏کند فرمان مى‏دهد . نیکوان را دوست مى‏دارد ، و کار او کار آنان نیست و گناهکاران را دشمن مى‏دارد ، و خود از آنان یکى است . مرگ را خوش نمى‏دارد ، چون گناهانش بسیار است و بدانچه به خاطر آن از مردن مى‏ترسد در کارست . اگر بیمار شود پیوسته در پشیمانى است ، و اگر تندرست باشد سرگرم خوشگذرانى . چون عافیت یابد به خود بالان است ، و چون گرفتار بلا شود نومید و نالان . اگر بلایى بدو رسد ، به زارى خدا را خواند ، و اگر امیدى یابد مغرور روى برگرداند . در آنچه در باره آن به گمان است ، هواى نفس خویش را به فرمان است ، و در باره آنچه یقین دارد در چیرگى بر نفس ناتوان . از کمتر گناه خود بر دیگرى ترسان است ، و بیشتر از پاداش کرده او را براى خود بیوسان . اگر بى نیاز شود سرمست گردد و مغرور ، و اگر مستمند شود مأیوس و سست و رنجور ، چون کار کند در کار کوتاه است و چون بخواهد بسیار خواه است . چون شهوت بر او دست یابد گناه را مقدّم سازد ، و توبه را واپس اندازد و چون رنجى بدو رسد از راه شرع و ملّت برون تازد . آنچه را مایه عبرت است وصف کند و خود عبرت نگیرد ، و در اندرز دادن مبالغه کند و خود اندرز نپذیرد . در گفتن ، بسیار گفتار ، و در عمل اندک کردار در آنچه ناماندنى است خود را بر دیگرى پیش دارد ، و آنچه را ماندنى است آسان شمارد . غنیمت را غرامت پندارد و غرامت را غنیمت انگارد . از مرگ بیم دارد و فرصت را وامى‏گذارد . گناه جز خود را بزرگ مى‏انگارد و بیشتر از آن را که خود کرده ، خرد به حساب مى‏آرد ، و از طاعت خود آن را بسیار مى‏داند که مانندش را از جز خود ناچیز مى‏پندارد . پس او بر مردم طعنه زند و با خود کار به ریا و خیانت کند با توانگران به بازى نشستن را دوست‏تر دارد تا با مستمندان در یاد خدا پیوستن . به سود خود بر دیگرى حکم کند و براى دیگرى به زیان خود رأى ندهد ، و دیگران را راه نماید و خود را گمراه نماید . پس فرمان او را مى‏برند و او نافرمانى مى‏کند . و حق خود را به کمال مى‏ستاند و حق دیگرى را به کمال نمى‏دهد . از مردم مى‏ترسد ، نه در راه طاعت خدا و از خدا نمى‏ترسد در راه طاعت بنده‏ها . [ و اگر در این کتاب جز این گفتار نبود ، براى اندرز بجا و حکمت رسا ، و بینایى بیننده و پند دادن نگرنده اندیشنده بس مى‏نمود . ] [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 آذر 7 , ساعت 10:0 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 جواد ظریف در رابطه با ارئه اسناد پولشوئی در نامه 12 صفحه‌ای خطاب به دادستان کل کشور نوشت: «دلیل و مستندی ندارم که بخواهم بفرستم و یکی دو مورد بوده که به آقای رییس جمهور داده‌ام.»

آقای دهقان نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: «انشاالله صبح روز یکشنبه در صحن علنی مجلس و در نطق عخود حقایقی را در خصوص موضوع پولشویی بیان خواهم کرد.»

وعده آقای دهقان نماینده انقلابی مجلس یادآور نماینده انقلابی دهه 60 شهید دکترحسن آیت است، که وقتی گفت: فردا اسناد وابستگی میرحسین موسوی و همسرش را به صحن علنی مجلس می آورم، صبح روز بعد، وقتی از منزل خارج و در خودرو پیکان خود نشست، منافقین 65 گلوله در سر و قلب او نشاندند و کیف حاوی اسناد میرحسین و همسرش را بردند.

سند دیگر، وقتی شهید اسداله لاجوردی درسال 77 خواستار پیگیری مجدد قضائی پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر گردید، فردا در داخل مغازه بزازیش، با گلوله‌های پی‌در‌پی منافقین به شهادت رسید.

پس؛ نیروهای امنیتی به هوش و مواظب جان و اسناد همراه نماینده انقلابی مجلس آقای دهقان در صبح روز یکشنبه هفته آینده باشند، زیرا ممکن است، دستور ترور فیزیکی آقای دهقان از سوی نفوذیها و مارقین در مجلس و دولت، به منافقین صادر شود.

کاش ظریف به حاج حسن یادآوری کند که آن یکی دو سند پولشوئی را مثل احمدی نژاد در جیبش برای بعد از دوران ریاست جمهوری نگه ندارد! تا فرداها بعنوان سند در جلوی اوین یا سفارت انگلیس به آتش بکشد!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ