سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره دانش، عمل برای زندگی است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 بهمن 9 , ساعت 1:38 صبح

السلام علیک یا روح الله

والفجر و لیال عشر والشفع والوتر

 طلیعه فجر پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد .

 پدیده انقلاب اسلامی ایران از نگاه جامعه شناسان ، سیاست مداران ، تاریخ نگاران ، کارشناسان و فرماندهان سیاسی و نظامی- امنیتی ، یک "انقلاب بدون تعریف "در چند قرن اخیر است و امام عظیم الشان انقلاب در وصیت نامه سیاسی الهی خود فرمودند :" شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از همه انقلابها جداست، هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه انقلاب و قیام".

رئیس جمهور پیشین آمریکا (بوش پدر) می گوید : " من از رئیس وقت سازمان SIA      آقای ترنر که به دلیل پیروزی انقلاب ایران از کار برکنار شد ، پرسیدم : یعنی شما با این همه آدمی که در دنیا دارید ، با این همه تجهیزات فوق پیشرفته، با این همه بودجه ای که صرف می کنید، نتوانستید انقلاب مردم ایران را پیش بینی کنید؟! او در پاسخ به من گفت : آنچه در ایران روی داده "یک بی تعریف" است ، کامپیوترهای ما آن را نمی فهمند".

ترنر در مصاحبه با تلوزیون NBC   می گوید:" آنچه ما نتوانستیم پیش بینی کنیم، این بود که یک پیرمرد78 ساله روحانی که 14 سال تبعید بود، عامل گردآوردن همه این عوامل بشود و ناگهان با یک آتشفشان عظیم در حال فوران و یک انقلاب ملی روبرو شویم".

تنها انقلابی که در قرنهای اخیر بر اساس "اسلام ناب محمدی"شکل گرفته است، انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره ) می باشد.

در جریان شکل گیری انقلاب صنعتی یا رنسانس در اروپا، بحث جدایی دین از سیاست و منسوخ کردن امور دینی مطرح گردید، تا جایی این مسئله پیش رفت که نیچه اندیشمند غربی اعلام کرد: " خدا مرده است" و ساتر دیگر اندیشمند آن قرن گفت : " انسان خداست " و دنیای امروز غربی بر اساس اندیشه "سکولاریسم و اومانیسم "شکل گرفته است و سالها بعد جریانهای فزاماسونری و روشنفکران غرب زده ایرانی که پس از تحصیل از کشورهای اروپایی بازگشته بودند، تلاش کردند تا جامعه اسلامی ما را بر اساس اندیشه های مادیگرایانه غربی تنظیم کنند که با روشنگری علما و مراجع تقلید وحضور مردم روبرو شدند و در گرما گرم تلاش غرب زدگان به یکباره معمار کبیر انقلاب به طراحی انقلاب شکوه مند اسلامی ایران پرداخت وپس از گذشت قرنها، بار دیگر مسیر تاریخ را دگرگون کرد و دین را به صحنه جامعه برگرداند و اثبات نمود، که با آموزه های دینی می شود جامعه و جهان را اداره کرد و امام خمینی (ره) فرمودند: "این را که دیانت باید از سیاست جدا باشد و علمای اسلام درامور سیاسی دخالت نکنند، استعمارگران گفته و شایع کرده اند، این را بی دینها می گویند".

انقلاب شکومند اسلامی ایران با بهره گیری از بعثت رسول مکرم اسلام (ص)و غدیر ولایت امیرالمومنین (ع)و عاشوری حسین ابن علی) ع) بسوی زمینه سازی حکومت جهانی حضرت بقیه الله (عج) با همه دشواریها و مرارتها و تقدیم هزاران شهید، مسیر جهانی سازی حکومت امام عصر را در حال پیمودن  است و الگوی موفق ما در این راه حضرت سیدالشهدا است .

مهاتما گاندی رهبر مبارزات هند می گوید: " من برای مردم هند چیز تازه ای نیاورده ام ، فقط نتیجه ای را که از مطالعات و تحقیقاتم در باره تاریخ زندگی قهرمان کربلا به دست آورده ام ، ارمغان ملت هند کردم، اگر بخواهیم هند را نجات دهیم، واجب است راهی را بپیمائیم که حسین ابن علی پیمود" . 

روزهای پایانی سی و پنجمین سال پیروزیمان را پشت سر می گذاریم، پس قدردان این انقلاب ، شهدا ، امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه مان که کشتی انقلاب را در این دریای مواج جهانی هدایت می نمایند، باشیم و دشمنان این کشور لحظه تردید در آسیب رساندن به این مملکت به خود را نمی دهند و همانند گذشته، برطبل جنگ که گزینه آن را سالها از روی میز برداشته و خود نمی دانند در کجاست،می کوبند.

 و لذا در آغازین روزهای سی و ششمین سال انقلاب از مسئولین اجرایی کشور و بخصوص ریاست محترم جمهوری و وزارت خارجه انتظار است که از غرور و عزت این مرز و بوم در مقابل دشمنان این انقلاب و در راس آنها مسئولین شیطانی وشرور آمریکا که بخاطر دفع شرشان با آنها مذاکره می نماییم ، مواضع انقلابی و در شان مردم و کشور عزیزمان اتخاذ نمایند وعزت و حکمت ما در " هیهات من الذله " حسین ابن علی (ع) است.         والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ