سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا روزه‏دار که از روزه خود جز گرسنگى و تشنگى بهره نبرد ، و بسا بر پا ایستاده که از ایستادن جز بیدارى و رنج برى نخورد . خوشا خواب زیرکان و خوشا روزه گشادن آنان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 آذر 12 , ساعت 1:26 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-هدف مشترک روحانی و ترامپ!

حسن روحانی قریب 5 سال اقتصاد ملت و کشور ایران را با وعده‌های نسیه کدخدا(آمریکا) در برجام، بلاتکلیف نگه داشت و اکنون، بیش از 7 ماه به انتظار سه کشور اروپایی بلاتکلیف نگه داشته است!

استراتژی مقابله آمریکا با نظام اسلامی ایران چیست؟

پاسخ: بلاتکلیف نگه داشتن اقتصاد ملت و کشور ایران!ا

چرا هدف ترامپ و حسن روحانی، در بلاتکلیف نگه داشتن اقتصاد کشور، یکی است؟!

2-لیبرالهای خطرناک!

جواد ظریف در رابطه با ارئه اسناد پولشوئی در نامه 12 صفحه‌ای خطاب به دادستان کل کشور نوشت: «دلیل و مستندی ندارم که بخواهم بفرستم و یکی دو مورد بوده که به آقای رییس جمهور داده‌ام.»

لیبرالها اول دروغ می‌گویند! اوضاع که خراب شد، می نویسند: مستندی ندارم و یکی دو مورد را به جناب روحانی داده‌ام!

یحتمل، روحانی هم مثل احمدی نژاد، مستندات را برای بعد از ریاست جمهوری در جیبش نگه می‌دارد!!!

3-چه غلطی کرده‌اید؟! لااقل خفه شوید!

عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: مذاکرات با اروپایی ها و همچنین روسیه و چین به عنوان بقیه اعضای برجام از نزدیک ادامه دارد، ملاقات ها و دیدارهای دوجانبه هم به صورت مرتب وجود دارد.»

آقای عراقچی! بعد از این همه مذاکره، ملاقات، مأموریتهای چند هزار دلاری، دریافت نشان لیاقت، در عین بی لیاقتی! و گرفتن صدها سکه طلا، چه غلطی برای حل مشکلات اقتصادی مردم کردید؟!

4-به دشمن، گرای کجا را می‌دهد؟!

علی‌اکبر صالحی، رئیس‌ سازمان انرژی اتمی گفت: «فشارهای اقتصادی غوغا می‌کند. مثلا حقوق من تا یکسال پیش به عنوان یک استاد دانشگاه، حدود 3000 دلار در ماه بود، الان به 700 دلار رسیده است. این واقعا فشار اقتصادی است. ببینید اقشار دیگر چقدر تحت فشار هستند. ما تمام این‌ها را قبول داریم»!

این آدم(صالحی) با درصد بالای احمقی، چگونه وزیر خارجه ایران شده بود؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ