سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یارى خدا آن اندازه رسد که به کار دارى . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 آذر 16 , ساعت 11:26 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مطالعه کتاب "هنر تحریم‌ها، نگاهی از درون میدان" نوشته ریچارد نفیو، مسئول تیم طراحی تحریمها علیه ایران، به همراهان همیشگی وبلاگ وزنه سیاسی پیشنهاد می‌گردد زیرا مطالعه آن، موجب شناخت عناصر دولت حسن روحانی در سطوح مختلف، بخصوص در وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای می‌گردد!

از جمله دستاوردهای موفق آمریکا در خصوص اثر گذاری تحریم‌ها، دسترسی به منابع بیرونی اطلاعات (افراد جاسوس)، در تیم مذاکره کننده هسته‌ای و وزارت خارجه کشورمان بوده است! حتی در منزل یکی از اعضای تیم مذاکره هسته‌ای، خدمتکار آن منزل، مرتبط با سرویس جاسوسی بیگانه بوده است!

در بخشی از کتاب هنر تحریم‌ها می خوانیم: h

"آیا کشور مورد نظر به منابع بیرونی اطلاعات دسترسی دارد، تا از آن طریق بتوان بر برنامه های ملی و تبلیغاتی کشورها و دستگاههای شایعه سازی داخلی غلبه کرد؟ آیا بخشهای از جمعیت دسترسی آزادانه به اطلاعات دارند و می توانند استدلالهای دولت خود را به چالش بکشند؟! اساسا اگر دسترسی آزادانه به اطلاعات وجود داشته باشد، کشور تحریم کننده دارای یک مزیت خواهد بود، اما داشتن اطلاعات کافی از خود آن کشور نیز بسیار موثر است و کشور تحریم کننده باید تلاش کند چارچوب ذهنی مردم آن کشور و حاکمیت آنها را در هنگامی که تحریمها را تجربه می کنند، به دست بیاورد و آن را ارزیابی کند."

با مطالعه بخش فوق به این نتیجه می رسیم، که جلوتر از فتنه‌گران و لیبرالهای در مجلس و دولت، این رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر خارجه، معاون وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بودند!، که همگی بر اساس راهبرد نویسنده کتاب "هنر تحریم‌ها" در خدمت اهداف تحریمی آمریکا اقدام کرده و می‌کنند!

برای اثرگذاری روانی تحریم‌ها، دسترسی مردم ایران به تلگرام برای نویسنده کتاب "هنر تحریم‌ها" بسیار مهم بوده و لذا دفاع تمام قد حسن روحانی از عدم فیلترینگ پیام رسان تلگرام و سرویس دهی متقابل آن پیام رسان به حسن روحانی در انتحابات ریاست جمهوری سال 96 در همین راستا ارزیابی می گردد.

کار شبه جاسوسان پیرو استراتژی ریچارد نفیو آمریکایی، با منافع شیطان بزرگ گره خورده، تا جایی که عناصری از دولت و وزارت خارجه ایران، بر خروج حزب‌الله لبنان از سوریه تأکید داشته و حتی ناجوانمردانه برای بازگرداندن مالک اشتر زمان(سردار سلیمانی) از کنار خیمه رژیم صهیونیستی، با امضای مصوبه‌ای، خواستار جلوگیری از فعالیت‌های سپاه قدس شده، تا رضایت کدخدا را برای ماندن در برجام و ادامه تحصیل فرزندان و بستگانشان در آمریکا را فراهم نمایند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ