سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان سؤال و با حکیمان گفتگو و بافقیران همنشینی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 93 مهر 14 , ساعت 5:36 عصر

بنام خدا و برای خدا

از امیر کبیر سخنی حکیمانه و عالمانه در خصوص برنامه ریزی برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت کشور نقل گردیده که استفاده از آن مفید خواهد بود. ایشان در این رابطه توصیه می کند که؛ «اگر برنامه یک ساله دارید، گندم بکارید. اگر برنامه ده ساله دارید، درخت بکارید و اگر برنامه صد ساله دارید، انسان تربیت کنید.»

برنامه جمهوری اسلامی ایران برای اداره کشور و زمینه سازی حکومت جهانی حضرت بقیه الله(عج) بر کدام برنامه استوار است. قطعا و یقینا برنامه صد ساله و بیش از این مد نظر حضرت روح الله بوده است و لذا برای رسیدن به این مهم، تربیت انسان با اهداف بلند مدت از اهداف استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ohlki

مقام معظم رهبری در سخنرانی مهمی در جمع دانشجویان کشور در 4 شهریور 88 میدان جدیدی از جنگ را ترسیم نموده و دانشجویان را بعنوان "افسران مبارزه در جنگ نرم" معرفی و فرمودند: «دانشجویان عزیز، "افسران جوان ایران و جمهوری اسلامی در جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان و جریان شیطانی" متکی بر زور و تزویر و پول هستند.» و در سخنرانی دیگری اساتید دانشگاه را فرماندهان جنگ نرم معرفی و فرمودند: « اما اساتید دانشگاهها "فرماندهان جبهه جنگ نرم" هستندفرماندهان این جبهه باید با شناخت مسائل کلان، شناسایی دشمن و کشف اهداف او، طراحی کلان انجام دهند و براساس این طراحی حرکت کننداستادی که بتواند، این نقش را ایفا کند، استادی شایسته برای حال و آینده نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.» و بالطبع شورای عالی انقلاب فرهنگی هم، مرکز و ستاد فرماندهی جنگ نرم در مقابل با دشمنان می باشد.

چقدر زیبا و پسندیده بود که پس از طراحی استراتژی مهم، امام خامنه ای، "ستاد فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء مقابله با جنگ نرم دشمن" با حضور برخی از اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگی، تعدادی از اساتید دانشگاه و برخی از دانشجویان، تشکیل می گردید و خاکریزهای مقابله با جنگ نرم در داخل دانشگاه های کشور احداث می شد. ولیکن، غمگینانه باید گفت؛ که خواص فرهنگی کشور، با غفلت خود (که قابل بخشش نیست) زمینه سقوط بعضی از خاکریزهای فرهنگی کشور را بدست دشمن فراهم کردند!   

حال این سئوال مطرح است، چرا دانشجویان، اساتید و شورای عالی انقلاب فرهنگی، این جنگ خانمان سوز فرهنگی را جدی تلقی نکردند!؟ چرا برای شروع سال تحصیلی 93-94 دانشگاهها، علی رغم افزایش بودجه های فرهنگی کشور، برای دانشجویان جدیدالورود، کوله پشتی ای که در آن لوازم مقابله با جنگ نرم باشد، تهیه نکردند؟! و لیکن جریانهای برانداز، لیبرال و اپوزویسیون با حمایت دستهایی که چندان پنهان نیستند، به سهولت بسته های فرهنگی غیر انقلابی خود را برای سربازگیری در جهت تقویت جنگ نرم، در اختیار دانشجویان قرار می دادند!!!

فرهنگ

امروز با نگاهی به کشورهای پیرامونی ایران و جهان اسلام به راحتی می شود دریافت، که اسلام آمریکائی در دو جبهه ی جنگ سخت و نرم به مقابله با گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) آمده است. در جنگ سخت، با ایجاد ائتلاف کشورهای غربی، عربی عبری، در حال ویران نمودن زیر ساختهای کشورهای اسلامی است، که نمونه بارز آن، در لیبی، سوریه و عراق قابل مشاهده است و در جبهه جنگ نرم، با استفاده از علم و تکنولژی فریبنده خود، توانسته است جهان را مجذوب خویش نماید و برخی از خاکریزهای فرهنگی ما را درنوردد.

لذا؛ سازماندهی نیروهای انقلابی برای برنامه صد ساله و تداوم انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی- اجتماعی کشور و دانشگاه ها، یک ضرورت است، تا انشاءالله با هدایت "ستاد فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء مقابله با جنگ نرم"، ظرفیت بالقوه و پراکنده نیروهای فرهنگی کشور را بالفعل درآوردیم.

در تربیت و سازماندهی نیرو، متربی نباید خود را بعنوان شاخص حق معرفی نماید، بلکه حقی وجود دارد که همه باید خود را با آن بسنجند، زیرا انقلاب اسلامی، از آنانی که خود را تابلو و ستون نظام  معرفی نموده اند و الان در خدمت اسلام آمریکائی حرکت می نمایند، آسیبهای فراوانی دیده و تحمل کرده است. از آن کسانی که یک روز از دیوار سفارت آمریکا در تهران بالا رفتند و چند سال بعد در مقابل همان جاسوسان آمریکائی زانو زدند! و از آنان عذر خواهی نمودند و انقلاب اسلامی را یک حرکت هیجانی معرفی کردند!!!

دنیای امروز، دنیای کار فردی نیست و حتی کار گروهی هم جوابگوی مسائل و شبهات نیست، ما باید به سمت کار شبکه ای برویم. ما باید عملیاتهای بزرگ فرهنگی- اجتماعی با هماهنگی قرارگاه فرماندهی واحد انجام دهیم ، زیرا دشمن ما بصورت شبکه گسترده جهانی و با مرکز فرماندهی واحد صهیونیستی، علیه بنیانهای اخلاقی، اسلامی و خانوادگی ما در جنگ است. و لذا فرماندهی واحد از ضروریات مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد.

  والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ