سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زکات دانش بذل آن به مستحقّش و واداشتن نفس در عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 آذر 19 , ساعت 2:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی مورخ 19 آذر 97 گفت: «می‌گوییم FATF باشد یا نباشد، یک نفر نمی‌آید بگوید اگر FATF باشد یعنی 20 درصد ارزان‌تر، اگر FATF نباشد یعنی 20 درصد گران‌تر.»

ظریف در صحن مجلس خطاب به نمایندگان گفت: «نه بنده و نه آقای رئیس‌جمهور نمی‌توانیم تضمین دهیم که با پیوستن به لایحهh حمایت مالی از تروریسم مشکلات‌مان حل خواهد شد.»

دادستان کل کشور جند روز قبل گفت: «بخش‌های مختلف، باید جاسوسی را جدی بگیرند؛ چرا که دشمن در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است ... جزو وظایف جدی وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی است که رصد کنند؛ این‌ها را زمین‌گیر کرده و نگذارند این خائنین به کشور، نظام و ملت بخواهند دانسته یا ندانسته اهداف دشمن را پیاده کنند.»

شاید حسن روحانی یادش رفته که قبلا گفت؛ "با برجام همه مشکلات حتی آب آشامیدنی مردم حل می شود"! ولی الان به دروغ می‌گوید با FATF بیست درصد ارزان‌تر!سئوال، وقتی وزیر خارجه‌اش گفته؛ بتده و رئیس جمهور تضمین نمی‌دهیم! پس این یاوه‌گویی متوهمانه برای چیست؟!

ملت ایران، مگر قرار نبود با برجام دلار به 1000 تومان برسد و ارزانی فراگیر شود؟! پس، چرا رئیس جمهور به جای شرمندگی و سرافکندگی در پیشگاه ملت و رهبری، تنها برای اجراء اوامر کدخداهای خود در آمریکا و اروپا، به نهادهای برآمده از انقلاب، حمله می کند؟!

اگر دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی کشور، با این جریان خطرناک شبه جاسوسی، که تا اعماق دستگاه‌ها اجرایی و قانونگذاری نفوذ کرده، نتوانند و یا نخواهند مقابله کنند، آنگاه وظیفه آحاد مردم است که یقه منافقین و نفوذی ها را گرفته و آنان را از قدرت به زیر کشند، چرا که حضرت روح الله فرمودند: «نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ