سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 دی 10 , ساعت 9:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اهداف سران فتنه و فرماندهان میدانی آنها در فتنه پیچیده سال 88 چه بود؟

آیا فتنه جدیدی رخ خواهد داد؟

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «نقشه دشمن لو رفته است، اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا امریکا، دشمنی خبیث و حیله گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال 97، جنجال کند اما مثلاً برای سال 98 نقشه‌ای بکشد

دو هدف اصلی فتنه‌گران در سال 88 استقرار حاکمیت لیبرالیسم غرب و حذف ولایت فقیه بود، که در لابلای شعارهای میدانی آنانل (استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی- نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران) خودنمایی می‌کرد!

باید گفت؛ که جریان فتنه پس از 8 ماه اغتشاش و درگیری میدانی با نظام اسلامی در سال 88 به اهداف خود نرسید، اما باید اعتراف نمائیم که اولین هدف فتنه‌گران در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94 و ریاست جمهوری سال 96 از طریق صندوقهای رأی محقق شد و تفکر لیبرالیسم غربی، بخش قابل توجهی از قوه مقننه و قوه مجریه را به تصرف خود درآورد!

حال این سئوال مطرح است، وقتی لیبرالهای غرب زده با غفلت نیروهای عظیم انقلابی، به درون مجلس و دولت نفوذ کرده و مراکز تصیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی را اشغال کرده‌اند، آیا هشدار رهبری معظم انقلاب، مبنی بر ایجاد فتنه از سوی دشمنان در سالهای 97 و 98 محتمل به نظر می رسد یا خیر؟!

پاسخ این سئوال را باید در پذیرش 32 تعهد خارجی در دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی و فتنه دی ماه سال 96 با لحاظ کردن سخنان منافقانه و هتاکانه حسن روحانی بر علیه رهبری جستجو کرد! لذا جماعت لیبرال و فتنه گران نفوذی درون و بیرون حاکمیت، با همافزایی دشمنان خارجی، بدنبال حذف و یا تضعیف ولایت فقیه بوده و هستند! زیر ولایت فقیه با حضور قدرتمندانه ملت در نهم دی ماه 88 چشم فتنه را کور و طرح حکمیت ضدانقلابی هاشمی رفسنجانی و سران فتنه، مبنی بر ابطال انتخابات را در اوج فشار فتنه‌گران نپذیرفت و از اهداف نظام اسلامی عقب نشینی نکرد.

تبیین بیشتر سئوال فوق را در نوشته های بعدی به حول و قوه الهی تقدیم خواهم کرد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ