سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دوچندان شود . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 مهر 20 , ساعت 11:15 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان، به مناسبت و بی مناسبت، بارها اعلام کرده است که سرهنگ نیست و یک حقوقدان است و اخیرا هم خود را متخصص امور امنیتی معرفی نمودند.

در همه خاطرات آقای رفسنجانی در دهه اول انقلاب، آقای حسن روحانی را، که دارای مدرک کارشناسی حقوق بوده، بعنوان دکتر معرفی کرده است. البته نباید همه خاطرات ایشان را صحیح قلمداد نمود! زیرا خود آقای رفسنجانی، ناخواسته بدون اینکه متوجه شوند! چندین بار خاطرات خود را تکذیب نموده است! که فعلاً مورد بحث ما نیست.

 جدای از اینکه بخواهیم تخصص واقعی رئیس جمهور را کشف نمائیم!، که آقای روحانی حقوقدان است؟!، یا متخصص امنیتی؟! و یا سرهنگ!؟(در نظام اسلامی سرهنگی یک ارزش است) حقیر بعنوان یک کارشناس مسائل سیاسی که با مسائل حقوقی هم آشنایی دارم، به جد می توانم ادعا کنم که گفتمان آقای روحانی با منتقدین داخلی خود، تحکمی و از جایگاه یک ژاندارم است، اگر باور ندارید به این جملات رئیس جمهور توجه فرمائید و سپس قضاوت نمائید

مجلسرئیس جمهور در جلسه مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در خطابه تندی به آنها می گوید: «امروز به حمدالله بسیار امیدوارتر از گذشته می توانیم درباره اقتصاد حرف بزنیم، دولت یازدهم دولت راستگویان است. طرح سوال کارشناسی مشکلی ندارد اما نباید به هیچ وجه درباره آمارهای رسمی دولت، تردید شود    .    »

این حق مجلس و مردم است که به آمارهای دولت و نوکران خود تردید نمایند! چرا کسی نباید به آمارهای دولت تردید کند؟!؟ آیا از رکود اقتصادی عبور کرده ایم که آقای رئیس جمهور در سفر به مشهد و در حرم ثامن الجج(ع) عبور از رکود اقتصادی را اعلام کرد؟! وقتی اعضاء دولت، این سخن رئیس جمهور را غیر واقعی می دانند پس مردم چه بگویند! آیا با کاهش نرخ تورم، دولت توانست جلوی افزایش قیمتها را بگیرد؟!؟ باید گفت که دولت، توفیقی در این مسیر نداشت و علت آن مشخص است! وقتی یکی از وزراء دولت، بالغ بر 1300 میلیارد تومان ثروت دارد و دخترش در واردات دارو فعال است و در چند کارخانه پتروشیمی شریک است، آیا این وزیر می تواند در کنار مردم باشد؟!؟ جواب قطعاً منفی است.

اینکه رئیس جمهور اجازه پخش مشروح سخنان رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت در تاریخ 5 شهریور 93 را به صدا و سیما ندهند، آیا این عمل یک حقوقدان است یا یک سرهنگ با افکار حمله گاز انبری؟!؟

دولتی که خود را با تدبیر و اعتدال می داند! نباید به سخنان امام خامنه ای بصورت افراطی نگاه کند! مگر دانستن حق مردم نیست! آیا این عمل را نمی شود به یک سرهنگ زیاده خواه نسبت داد؟!؟

نفت

دو نفر از دولت راستگویان! بعد از شروع به کار دولت، مرتباً به دروغ بنزین تولید پتروشیمی(که افتخاری در زمان تحریمها بود)، را سرطانزا و آن مصاحبه و تبلیغ می کردند و پس از قطع بنزین پتروشیمی ها، بنزین بی کیفیت، توسط همسر یکی از معاونین رئیس جمهور با قیمت بالاتر از فوب خلیج فارس وارد کشور شد و سود کلانی نصیبشان گردید و موضوع سرطانزا بودن بنزین پتروشیمی ها بعد از گذشت یک سال توسط آقای نوبخت سخنگوی دولت اعتدال تکذیب گردید!

آیا مردم، باید باور کنند که نوکرانشان با آنها با صداقت حرف می زنند و دروغ نمی گویند؟!؟ اگر باور کنند با این دم خروسهای دولت که مرتب دیده می شود چه کنیم؟!؟ لذا مردم کشورمان پس برملا شدن واقعیت، منتظرند که قوه قضائیه بر اساس وظایف ذاتی خود، با کسانی که اموال بیت المال را با حربه دروغ به جیب می زنند و آبروی نظام اسلامی را در نزد جهانیان خدشه دار می نمایند، برخورد لازم و قانونی را انجام دهد.       

آقای روحانی در سخن دیگری با روحیه سرهنگی می گوید:« مگر ما چه گفته‌ایم که برخی برآشفته‌اند؟ ما فقط گفتیم فرهنگ از آن مردم است و مردم باید برای تعالی آن گام بردارند؛ فرهنگ یعنی آنچه با آن زندگی می‌کنیم. مگر بناست کسی فرهنگ را در کپسول کرده و با نسخه آن را از داروخانه دریافت کند، گویی عده‌ای هنوز در عصر حجر زندگی می‌کنند.»

رئیس جمهور منتقدان فرهنگی را می شناسد و بعضی از آنان مراجع تقلید عظام هستند و آقای روحانی جایگاه آنان را در نزد مردم، می داند، پس چرا بی محابا و بصورت افراطی به آنان اهانت می کند و آنها را مربوط به عصر حجر معرفی می نماید!

این گفتمان از رئیس جمهور کشور ایران پذیرفتنی نیست! و خدا به مظلومیت نظام اسلامی از دست افراطیون رحم کند!!!

رهبر عزیز انقلاب اسلامی امام خامنه ای به دولت توصیه کردند که«پاسخ به انتقادها هم باید منطقی و با خونسردی داده شود. چرا که انتقادهای منصفانه دشمنی نیست بلکه کمک به دولت است... همواره دولت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته خود منتقد بوده‌اند که ایرادی هم ندارد اما این انتقاد نباید حالت اغراق‌آمیز و تخریب پیدا کند زیرا در روحیه‌ مردم تأثیر بد می‌گذارد و آنان را نسبت به آینده نیز نامطمئن می‌کند. اگر در این اظهار نظرها (درباره دولت های گذشته) بی‌انصافی شود، قطعاً در آینده نیز نسبت به عملکرد ما هم بی‌انصافی خواهد شد. اگر برخی سیاست ها یا عملکردهای دوره‌ گذشته را قبول نداریم، بهترین شیوه، اصلاح آن در عمل است و این روش، بهتر از اظهار نظر است

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ