سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 بهمن 2 , ساعت 8:45 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مدتی است جریان نفوذی در قدرت،(مجلس و دولت) به جای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان و مردم، نشخوار براندازان، فتنه گران و دشمنان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم بر زبان جاری می‌نمایند!

دیروز رئیس جمهور به وزارت ارتباطات و فناوری رفت و در آنجا به نمایندگی از پیام رسان تلگرام! و تفکر لیبرالیسم غربی! مشکلات عمده کشور را فیلترینگ دانست! و سخنانی را بر زبان آورد، که نشان دهنده انحراف دستگاه تصمیم گیری دولت از مبانی دینی، انقلابی، سیاسی و اقتصادی کشور و مردم است. ت

حسن روحانی در بخشی از سخنان خود گفت: «انگار ما اختیاری از آسمان داریم که می‌توانیم بر زمینیان هر فرمانی را صادر کنیم، نه این‌طور نیست، چنین چیزی وجود ندارد. این‌طور نیست که ما اختیار داشته باشیم. خداوند به پیغمبرش می‌گوید: «وَ ما أَنْتَ عَلَیْهِمْ بِوَکِیلٍ، تو وکیل مردم نیستی، تو چکار به کار مردم داری؟»

سخنان فوق از تفکر اسلام، انقلاب، امام و رهبری عبور کرده و صرفا در دفاع از رسانه‌های دیجیتال برانداز بیگانه و اسلام آمریکایی بیان شده است! این تفکر لانه کرده در ریاست جمهوری، عاریه گرفته از افکار پلید جریان فراماسونری ملکم خان و تقی زاده‌ها، با هدف تغییر در مبانی دینی و انقلابی و زمینه سازی پذیرش سلطه استکبار جهانی است!

پاسخ صحیح به سخنان ضدانقلابی حسن روحانی، لبیک و عمل به استراتژی "آتش به اختیار" رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای است که فرمودند:

«من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً می‌گویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار. البتّه در جنگ، قرارگاه مرکزی وجود دارد که دستور میدهد، امّا اگرچنانچه رابطه‌ی قرارگاه ‌قطع شد یا قرارگاه عیبی پیدا کرد، اینجا فرمانده دستورِ "آتش‌به‌اختیار" می‌دهد. خب شما افسرهای جنگ نرمید -قرار شد شما افسران جوان جنگ نرم باشید- آنجایی که احساس می‌کنید دستگاه مرکزی اختلالی دارد و نمی‌تواند درست مدیریّت کند، آنجا آتش‌به‌اختیارید؛ یعنی باید خودتان تصمیم بگیرید، فکر کنید، پیدا کنید، حرکت کنید، اقدام کنید.» (17 خرداد 96)

آری امروز رئیس جمهورمان و برخی از اعضاء دولت و مجلس، به نمایندگی از اسلام رحمانی و اسلام آمریکایی، بر علیه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم سخن می‌گویند ولذا باید بر اساس فرمان "آتش به اختیار" وارد میدان مبارزه با لیبرالیسم لانه کرده در مرکز مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی شد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ