سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 بهمن 4 , ساعت 11:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا حسن روحانی با ترامپ و سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس، در "آزمایش ملت ایران" و "سرعت بیشتر برای تصویب لوایح 4 گانه" اهداف مشترک، بر اساس منافع غرب و رژیم صهیونیستی دارند!

1-حسن روحانی گفت: «امیدواریم برای تصویب لوایح 4 گانه اقدامات با سرعت بیشتری انجام شود، تا توطئه آمریکا در موضوع مالی و بانکی را خنثی کنیم.»ن

طرف هنوز در دادگاه مردمی بخاطر برجام، محاکمه نشده و به سزای اعمال ننگینش نرسیده، اما با وقاحت و پررویی! بدنبال تصویب لوایح 4 گانه‌ی(FATF) است!

باید مواظب ابوموسی اشعری زمان بود, زیرا او حاضر به امضاء قراردادهای ننگین‌تر از ترکمنچای، رویترز و جدایی بحرین از ایران می‌باشد!

2-حسن روحانی: «امروز روز آزمایش دولت نیست. روز آزمایش همه‌ی ملت است.»

روحانی آمریکا را کدخدا دانست! برجام را با اجازه کدخدا پذیرفت! آنگاه با کلاهبرداری، تاسیسأت هسته‌ای را بدون عمل به دستورات رهبری منهدم کرد! حالا منافقانه می‌گوید "روز آزمایش ملت است."

لیبرالها در نزد استادان غربی خود آموخته‌اند؛ هرگاه خیانت‌شان در برجام ثابت شد! باز هم، آن را حسنه جاریه به ملت معرفی کنند!

دولت در پشت پرده آزمایش ملت، مزورانه سفره مردم را کوچک کرده! زیرا دستور کدخدا(آمریکا) برای ایجاد فتنه 98 گرسنه نگه داشتن مردم و کاستن از ارزش پول ملی است! لذا تجویز رئیس دولت برای آزمایش ملت، ناشتا بودن آنها است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ