سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 93 مهر 24 , ساعت 12:44 صبح

بنام خدا و برای خدا

سی سالگی جهاد و تلاش مخلصانه سربازان گمنام امام زمان(عج) برگ زرینی است که بر قامت زیبای انقلابمان می درخشد و روشنائی آن دنیای زر و زور و تزویر را مبهوت مجاهدت فرزندان مخلص این مرز و بوم در عین گمنامی خود نموده و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان و مردم خوب کشورم، قدردان مجاهدتهای این سربازان سرافراز می باشند و امروز امنیت پایدار نظام اسلامی در وسط منطقه جنگی و پرآشوب خاورمیانه، مرهون دلاورمردی  آنان است.

مردان غیور وزارت اطلاعات، از آنجا که مقتدایمان آنان را سربازان گمنام امام(عج) خواندند بر این سربازی خود که قوام بخش انقلاب اسلامی است، در عین گمنامی و بی نشانی بر خود افتخار می کنند

ریگی

رزمندگان قدرتمند و گمنام ولی عصر(عج) با داشتن ایمانی راسخ و اعتقادی فولادین و با اراده ای مستحکم و خلل ناپذیر، همچون سربازان سپاهی خود که هواپیمای جاسوسی و بدون سرنشین RQ170 آمریکا را، از آسمان به زیر کشیدند، در یک عملیات پیچیده و بی نظیر و منحصر به فرد، در برابر ماهواره های جاسوسی قدرتهای بزرگ جهان، تروریست معروف و خون آشام، عبدامالک ریگی را که مورد امید و حمایت سازمانهای جاسوسی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عرب بود در آسمان کشورمان شکار نمایند و جهان را به تحیر وا دارند.

اگر نگاهی عمیق به اطراف کشور ایران اسلامی بیندازیم و بتوانیم چشمان گرگان درنده دشمن را ببینیم، آنگاه در می یابیم، که امنیت و پیشرفت کشورمان در بخشهای مختلف، بخصوص برنامه های هسته ای، هوا فضاء، مرزها و بخشهای دیگری که در نگاه بصری ملت خوبمان نمی گنجد، نتیجه جهاد نیروهای گمنام وزارت اطلاعات است.

آری سربازان گمنام امام زمان(عج) برای حفظ و امنیت مردم و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده و حتی جان خویش را بر روی دست گرفته و تحرکات و اقدامات دشمنان نظام اسلامی را در مرزهای آبی و خاکی کشورمان و در آن سوی مرزهایمان رصد می کنند و حتی جان خویش را در این راه مقدس تقدیم معشوق می نمایند و هنگامی که فیض عظیم شهادت را در آغوش می گیرند، مراسم تشیع آنان در مظلومی و گمنامی و بی نشانی رقم می خورد.

گفتن و نوشتن از سربازان و رزمندگانی که نام نشان آنان در گمنامی و بی نشانی است بسیار سخت است و اکثراً به خاطر مسائل امنیتی امکان طرح آن وجود ندارد، لذا پایان این نوشتار را به کلام زیبای امام خامنه ای مزین می نمایم، که حکیمانه وزارت اطلاعات و مردان رزمنده عرصه اطلاعاتی خود را مورد تفقد قرار دادند، ایشان فرمودند:

*وزارت اطلاعات رقیب هیچ دستگاهی نیست، متعلق به همه و مال همه کشور است.

*کارکنان وزارت اطلاعات مجموعه ای خدمتگذار و مخلص و درحقیقت سربازان و رزم آوران دلیر نظام مقدس اسلامی هستند.

*درحقیقت و از اعماق دل عقیده ام اینست که مجموعه وزارت اطلاعات یکی از بهترین و با وفاترین و صمیمی ترین مجموعه های برآمده از انقلاب است.

*مجموعه وزارت اطلاعات یک مجموعه قیمتی است همه نظام باید قدر یک چنین مجموعه ای را بدانند.

*وزارت اطلاعات مانند خود جمهوری اسلامی ریشه اش محکم است.

*کار اطلاعاتی یکی از برجسته ترین حسناتی است که انسان در نظام اسلامی می تواند انجام دهد.

*وزارت اطلاعات قلب و چشم بینای نظام و کار آن ظریف و مسوولیت آن در کشور تعیین کننده است.

*من به مجموعه وزارت اطلاعات اعتماد کامل دارم.

*این مجاهدت های خاموش را، این مجاهدت های بی ریا را قدر بدانید، اگر چه سخت است ولی قدر بدانید و مغتنم بشمارید.

*موثرترین مجموعه ی نظام که در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایستاده است ، وزارت اطلاعات است.

*مجموعه وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی در خدمت مردم و برای مردم کار می کند.

*وزارت اطلاعات، مادر و محور اطلاعات کشور است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ