سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ در راه خدای متعال، دوستی شان می پاید ؛زیرا سبب آن، پاینده است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 بهمن 28 , ساعت 9:33 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت تزویر مخالف دانستن ملت است، اما مردم باید بدانند، که تعهدات اروپا در برجام، خرید نفت از ایران، فروش هواپیما، خودرو و قطعات یدکی به ایران و رفع تحریم‌های بانک‌ها بوده که اروپا به هیچکدام عمل نکرده است!

وقتی دولت ایران به تعهداتش در برجام عمل کرده و اروپا عمل نکرده، چرا حسن روحانی بدون اینکه پاسخگویی عدم رفع تحریمها باشد، بدنبال اجراء تعهداتی بدتر از برجام است؟!

مردم ایران می‌بایست دهان منافقان لیبرالی را که وعده رفع تحریمها را داده بودند و تحریمها لغو نشد، گل می‌گرفت! تا امروز بدون اظهار ندامت، بخاطر شکست در برجام، تصویب کنوانسیون‌های FATF و CFT را دنبال نمایند!

جریان لیبرال سازشکار منافق، بدون پذیرش مسئولیت شکست در برجام، از سکوت مردم، ابزاری برای فشار به نظام اسلامی ساخته، تا اهداف آمریکا و اسرائیل را در تصویب کنوانسیون‌های FATF و CFT به ثمر رساند!

منطق و سخن فریبکارانه جریان لیبرال سازشکار برای تصویب لوایح چهارگانه استعماری(FATF) صرفا گرفتن بهانه از دست آمریکا است، نه حل مشکلات اقتصادی مردم!

پس راه مقابله با دولت تزویر اعتدال، استیضاح مردمی حسن روحانی در خصوص عدم لغو تحریمها و چرایی ماندن ایران در برجام، بعد از خروج ترامپ از آن و عدم اجراء تعهدات اروپا است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ