سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 اسفند 11 , ساعت 10:55 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی، در باره شفافیت حرف مُفت زیاد زده، اما عملکردش، غیرشفاف، خائنانه و مشکوک به جاسوسی به نفع دشمنان انقلاب اسلامی بوده است!

حسن سال 96 گفت: «اگر قوه قضاییه دست به برادرم بزند، اعلام جنگ میکنم»ک

حالا قوه قضائیه دیر هنگام! دست به برادرش زده و لذا با جیغ بنفش به قوه قضائیه اعلان جنگ داده است، زیرا در منطق فراماسونرهای لیبرال، جنگ خزانه داری آمریکا بی معنی است!

اقدامات حسن روحانی به فرد جاسوسی شبیه است، که وظیفه‌اش ایجاد جنگ داخلی به نفع اهداف کدخدایش، آمریکا است! لذا اگر فرد میهن پرستی، اقدامات مشکوک روحانی را بررسی نماید، قطعا به چرخه کامل جاسوسی به نفع دشمنان خواهد رسید!

همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" به موارد ذیل عنایت نموده و خود به تحلیل آن بپردازند.

1-روحانی تاکنون چند فاز از پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس را که بدست قرارگاه خاتم الانبیا صلی الله علیه و سلم ساحته شده و کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رسانده، افتتاح کرده، ولی بعد از گذشت سه یا چهار روز به همان سازنده پالایشگاه حمله ناجوانمردانه نموده و خواستار تعطیلی آن می‌شود!

2-از طریق وزیر دفاع، پیگیر انحلال بانکهای نیروهای مسلح است، ولی منافقانه محاصره کامل نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را با تصویب پالرمو و CFT از طریق پروپاگاندای تبلیغاتی دنبال می‌نماید!

آیا اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در برجام های 2 و 3 و 4 توسط حسن روحانی بعد از برجام هسته‌ای پیگیری شده است؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ